Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av CosyTess
Nån som vet var man kan få ta på runda bokstavspärlor??
Inte såna fyrkantiga som finns nästan överrallt...

Nån som vet??
Användarens profilbild
Av CosyTess
florin skrev:Menar du barn-pärlor i plast? I så fall har nog jag nånstanns...
Ja vad dom är gjorda av spelar kanske mindre roll, helst vita med svart text om det finns...

Ska pyssla ihop en napphållare till Hjalmar med hans namn på, hade jag tänkt i alla fall... :roll:
Användarens profilbild
Av florin
Ja, men dte är sånna jag har ju. Idag och imorgon har vi visning av lägenheten så det lämpar sig inte att börja rota i skåpen men påminn mig via pm så sk ajag leta reda på dem till dig!!!!
Användarens profilbild
Av CosyTess
Åh ja snälla!
Pm:ar dig så kanske du kan fota dom när du hittar dom så jag ser att det blir rätt sort jag är ute efter!

Lycka till med visningen!
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Var kan man få tag på sådana fyrkantiga? Det skulle jag vilja ha nämligen :D
Användarens profilbild
Av lotti
När jag var i Stockholm för några veckor sedan var jag inne i en pärlaffär i en galleria (mitt lokalsinne är inte det bästa men jag kan ta reda på var vi var.... :roll: )
Där köpte jag de här pärlorna för 2:- st

Kanske du kan få köphjälp av någon stockholms sjalare! :wink:

Bild
Användarens profilbild
Av PrettyUgly
Åh tack så mycket :D
Jag kom på att min kompis köpte runda bokstavspärlor på en såndär 10:- butik. X-price tror jag det var.
Användarens profilbild
Av CosyTess
lotti skrev:När jag var i Stockholm för några veckor sedan var jag inne i en pärlaffär i en galleria (mitt lokalsinne är inte det bästa men jag kan ta reda på var vi var.... :roll: )
Där köpte jag de här pärlorna för 2:- st

Kanske du kan få köphjälp av någon stockholms sjalare! :wink:

Bild
Åhhhh! Lotti!
Precis såna som jag vill ha!!!
Fast nu hittade jag på nätet att www.scraproom.se har, den butken ligger ju i Helsingborg!
Användarens profilbild
Av CosyTess
Ingen som hittat några i sina gömmor eller som vet var dom finns att köpa?
Webshopen på scraproom.se ligger nere... :cry:
Användarens profilbild
Av fil-o-sofi
jag köpte här hemma i gnesta på färgbutiken... kan kolla om dom finns kvar och köpa och skicka?
Användarens profilbild
Av CosyTess
fil-o-sofi skrev:jag köpte här hemma i gnesta på färgbutiken... kan kolla om dom finns kvar och köpa och skicka?
Ja det vore ju toppen!!
Du får gärna kolla upp det med pris (å bild?) å PM:a mig sen! :D

Kan kanske inte på rak arm säga vad jag vill ha för bokstäver, men är dom masspack så funkar det ju!
Användarens profilbild
Av fil-o-sofi
Jag ska försöka hinna kolla imorrn efter jobbet, annars har jag ju en del, om du funderar ut vad du vill "skriva"!
Användarens profilbild
Av CosyTess
fil-o-sofi skrev:Jag ska försöka hinna kolla imorrn efter jobbet, annars har jag ju en del, om du funderar ut vad du vill "skriva"!
Hade tänkt knåpa ihop en napphållare till Hjalmar, så i så fall är det hans namn till att börja med..

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?