Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sofiutane
Ska göra en vågig filt till dotterns kusin som kommer i början av september. Vet inte vad det är för kön så det blir en regnbåge som passar alla!!! Garnet är köpt så det är bara att sätta igång.

Bild
Senast redigerad av sofiutane den tis aug 12, 2008 15:20, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sofiutane
Ser nu att det blir lite lika med mörkblått och lila tillsammans, men jag vet inte riktigt hur jag ska placera dem för att få det snyggt.
Användarens profilbild
Av emelianna
Åh! Det blir säkert jättefint :) Ser fram emot att få se bild sen.

Men var du tvungen att ha med kexchokladet på bilden, jag som slutat äta godis :hopmad:
Användarens profilbild
Av sirisirius
åh vad fint!

vit ljusgrön mörkgrön gul röd rosa lila mörkblå ljusblå är mitt förslag men jag vet inte hur det blir i verkligheten.
Användarens profilbild
Av sofiutane
emelianna skrev:Åh! Det blir säkert jättefint :) Ser fram emot att få se bild sen.

Men var du tvungen att ha med kexchokladet på bilden, jag som slutat äta godis :hopmad:
:oops: Det var inte meningen. Men godis är gott!
Användarens profilbild
Av sofiutane
sirisirius skrev:åh vad fint!

vit ljusgrön mörkgrön gul röd rosa lila mörkblå ljusblå är mitt förslag men jag vet inte hur det blir i verkligheten.
Jo, det ser också jättefint ut. Men jag skulle vilja komma bort ifrån att ha lila och mörkblå tillsammans. De blev så snarlika.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ååå den kommer säkert bli jättefin!
Användarens profilbild
Av Fryle
Maddemoa skrev:Den kommer att bli superhärlig! Du måste visa blid sedan!
Jag väntar också...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?