Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Soffi
Mailade looma bara för att försäkra mig om att sinon kommer i fler färger - annars borde jag ha köpt kråkbär nu till nedsatt pris.
OCH DET GÖR DEN - TJoHOO!! :vågen:
Men jag tror jag vill ha en Hjortron - frågan är bara vilken typ av orange är det?
Kollade Ringon i galleriet men de två bilderna var helt annorlunda varandra. Är det någon som har en Ringo-hjortron som kan beskriva - eller fota??

Är den pastell-orange (typ orange med vitt) :angry:
eller självlysande orange (typ varningskläder) :duh:
eller brun orange (mer 70-tal) :rock:
Användarens profilbild
Av Anso
Hm, den är INTE neonorange i alla fall. Går det att säga milt orange? :roll: :D

Om jag ska välja något av dina tre alternativ så blir de tnog orange/brun men det är verkligen synd att säga att den är brun också, svårt det där.

Har inte BINA haft en orange? Och hon brukar väl ha alla sina f.d sjalar i sitt bildgalleri? :lol:
/Anso
Senast redigerad av Anso den tor feb 23, 2006 22:09, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av jag71
Sinon ska ju komma nu snart i alla ringo färger. Det var ju skälet tilla tt jag tackade nej till en sino i julklapp!
Användarens profilbild
Av Anso
Lin skrev:Jag har en Ringo Hjortron, och den är orange helt enkelt. Svårt att beskriva färgen mer än så... Kan bara säga att den är URSNYGG! :love: :mrgreen:
T.o.m. jag som är superblå människa tycker att Hjortron Ringon är snygg och skulle faktiskt kunna tänka mig ha den färgen trots att den inte är blå. :lol:

En mild orange färg helt enkelt. Sök på "bina" och gå sedan in i hennes fotogalleri så har du en bild på hennes Hjortron Ringo. Den bild som finns under Fotogalleriet på Sjalbarn på den oranga är lite väl lysande för att vara rättvisande tycker jag.
Användarens profilbild
Av Bina
Jag kluddar lite här.. det här hjortron i min avatar...

Bild
Användarens profilbild
Av Soffi
Ah, den var ju fin ju!!!! :love:
det får nog bli en sån, ska bara motivera hundralapparna för maken........................
De nya färgerna skulle komma om en månad, enligt Ulla på Looma, som förövrigt svarade direkt på mitt mail :tumsup:
Användarens profilbild
Av Soffi
Vilket härligt bildgalleri, Bina :vågen:
(ganska många sjalar har du haft verkar det som :urule: )
Användarens profilbild
Av jag71
Soffi skrev:De nya färgerna skulle komma om en månad, enligt Ulla på Looma, som förövrigt svarade direkt på mitt mail :tumsup:
När mailade du henne och när fick du svar? Jag försöker nämligen få tag i henne men jag vet inte riktigt hur det går. Var över en veckla sen jag mailade.
Användarens profilbild
Av miriel
jag71 skrev:
Soffi skrev:De nya färgerna skulle komma om en månad, enligt Ulla på Looma, som förövrigt svarade direkt på mitt mail :tumsup:
När mailade du henne och när fick du svar? Jag försöker nämligen få tag i henne men jag vet inte riktigt hur det går. Var över en veckla sen jag mailade.
Du har PM. :D
Användarens profilbild
Av Buscilla
Bina skrev:Jag kluddar lite här.. det här hjortron i min avatar...

Bild
*dregglar ohämmat*...VILL HA, VILL HA, VILL HA.... :twisted: Den är nästan FÖR snygg...
Ingen som vill byta en Havssäv mot en Hjortron...??? Bild
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Buscilla
Soffi skrev:Vilket härligt bildgalleri, Bina :vågen:
(ganska många sjalar har du haft verkar det som :urule: )
Håller med till fullo *imponerad*. Önskar att det var jag som köpt Zolon, den är såååå läcker *dreggel*...
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Soffi
Jag mailade henne igår, eller om det var i förrgår och fick svar igår!
Så det stämmer, sjalarna bör vara här i slutet på mars :app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?