Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fina
Jag är ledsen, men jag måste visa er denna, främst för att E är så söt! :loving:

Ända sen jag köpte kanintyget på Åhléns så har Edda gått runt och tjatat "ninerna!" varje gång hon sett tyget. Hon är helt förtjust i tyget och det är jag med. Sen så hittade jag en jacka som jag hade använt när jag var liten, en jättefin röd (samma röda som på kaninerna) som Edda var jättefin i, men som redan var för liten, så jag sydde henne en kaninjacka istället. Innan jag ens hade sytt klart det skulle hon ha den, hon stod brevid mig och höll fast om min arm medan jag sydde så att hon kunde se vad som hände. :D :D I ivern så har hon prövat den innan jag har sytt dit knappar (dom kommer på idag)

Ända nackdelen är att den blev på snudden för liten, aningens för kort, och fodret på insidan i armarna blev för kort :? därför ska jag sy en ny efner lite mera införskaffande av foder. Klart att flickebarnet ska ha en kaninjacka!!!

BildBild
Användarens profilbild
Av Stream
Åh, vad stor hon har blivit! Supersöt med jättefina kläder :loving: Hoppas nästa jacka blir perfekt i storlek.
Användarens profilbild
Av lotti
Fiiin :love:

(Här ligger kanintyg och väntar på att få bli en dyna till vagnen!! :wink:)
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Åh, helt underbar!
Om du vill ha en köpare till den som blir för liten :hello: finns jag här! Borde passa till en i storl 86 väl?
Användarens profilbild
Av Droppen
Underbart barn och skitsnygg jacka! :tumsup:
Användarens profilbild
Av lingonben
:loving: Underbar jacka!

Och tjej också såklart! :D
Användarens profilbild
Av Fina
Maddemoa skrev:Åh, helt underbar!
Om du vill ha en köpare till den som blir för liten :hello: finns jag här! Borde passa till en i storl 86 väl?
Njae, inte riktigt, det var den storleken det borde blivit men det blev snarare 74/80 :roll:
Användarens profilbild
Av binaem
Åh så fin den är! Blev jättesugen på att sy en jacka jag också.... Men de känns så icke vindtäta i bommulstyg
Användarens profilbild
Av Fryle
Oj, den finaste jackan jag nånsin sett!
Användarens profilbild
Av Fina
binaem skrev:Åh så fin den är! Blev jättesugen på att sy en jacka jag också.... Men de känns så icke vindtäta i bommulstyg
kanske är det så, men jag har fodrat med sånt där luddigt joggingtyg så jag tror att det hjälper. :roll: (luddet vänt mot yttertyget...)
Av puh
Så fin! :app:
Användarens profilbild
Av äpplebus
Jättefin jacka. Kanintyget är så mysigt :love: . Passar på att fråga: Har sökt bra jackmönster, har du tips var man kan hitta något?

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?