[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 144466
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Patapum/Patapum Toddler? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av SandvikenMamma
Har testat en PT idag när jag var på sjalträff, och varför man rekomenderade den från 18 månader är för mig en gåta.. :wink:

Vi testade med ett barn som var runt halvåret kanske, och han satt jättebra.
Användarens profilbild
Av KATARINA
Anledningen är att den är så pass mycket högre i ryggen och en del barn inte gillar att de inte kan se lika bra och inte heller ha armarna utanför, då måste man vara över ca 80 cm lång. Jag kan tänka mig att så pass små bebisar som 6 månaders bryr sig mindre om det än en tex 1-åring. Sedan är ju många barn längre än 80 cm tidigare än vid 1,5 år.
Användarens profilbild
Av KATARINA
Boadicea skrev:Är det 80 cm som är den "magiska gränsen"? Min lille plutt är 74, kanske skulle gå på en Toddler då, eller? (8 månader)
Nja, det är väl det att de behöver vara runt 80 cm (sedan beror det väl lite på hur man är byggd också med lång/kort överkropp mm) för att inte ha armarna låsta och för att kunna se lite mer. De växer ju ganska snabbt också :wink:
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Jag köpte en toddler idag och har burit min fyramånaders bebis i den nästan hela dan. Båda är väldigt nöjda med den! Hon är ca 70 cm lång. Ja oj vad nöjd jag är hahaha jag går och kikar på den lite då och då :vågen:
Användarens profilbild
Av nennie81
Jona skrev:Jag köpte en toddler idag och har burit min fyramånaders bebis i den nästan hela dan. Båda är väldigt nöjda med den! Hon är ca 70 cm lång. Ja oj vad nöjd jag är hahaha jag går och kikar på den lite då och då :vågen:
Ni var jättefina i den så jag förstår att du är nöjd!
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Tack! Nu ska jag lägga mig och sova så att det snart blir en ny dag så jag får bära i den igen hahaha!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?