Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Glöm inte tygbindor till dig själv med. Där behöver du ju ett gäng med. :)

Allt för att knappa lite till.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Fast bindor behöver jag ju inte om jag har en liten i magen.. 8)
Användarens profilbild
Av zmurfan
Shuna76 skrev:Fast bindor behöver jag ju inte om jag har en liten i magen.. 8)
Bebin kommer väl ut? Och sen när du slutat amma så kommer mensen tillbaka och DÅ behöver du bindor. Du får väl tänka lite framåt. :)
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jahaaa! Ska jag ha sån lång framförhållning, menar du? :P Iofs, det innebär ju mer att knappa så då är det ju bra :D
Användarens profilbild
Av Shuna76
Nuså..några blöjor har jag knåpat ihop! En lila med blå fuskmocka & blå knappar, en lila med hampafleece & rosa knappar. En liiiten blöja till en bebis- orange med svart fuskmocka & röda knappar.. Bild

Några med smalare gren som jag har sytt & Frida knappat..har ett helt gäng till i olika färger & innermaterial..dessa är röda med vit microfleece & svarta knappar..
Bild
Av Nettan
Jättefina blöjor.
Den där knapprezzen verkar vara bra.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jupp! En mycket bra födelsedagspresent :D
Användarens profilbild
Av Shuna76
Provar att fråga här oxå då..

Nån som kan hjälpa mig med midjemått- minsta & största, längd- från framkant till bakkant, samt ett ungefärligt mått på vidden runt om benöppningarna på en Swb-pocket i storlek small?

Håller på att sy färdigt de blöjor jag gjorde för små till Noomi & behöver veta om de motsvarar en storlek small.. :roll:
Användarens profilbild
Av Yonez
Shuna76 skrev:Provar att fråga här oxå då..

Nån som kan hjälpa mig med midjemått- minsta & största, längd- från framkant till bakkant, samt ett ungefärligt mått på vidden runt om benöppningarna på en Swb-pocket i storlek small?

Håller på att sy färdigt de blöjor jag gjorde för små till Noomi & behöver veta om de motsvarar en storlek small.. :roll:
kan mäta lite senare när lillkillen sover (om jag kommer ihåg)
Användarens profilbild
Av Fryle
zmurfan skrev:
Shuna76 skrev:Fast bindor behöver jag ju inte om jag har en liten i magen.. 8)
Bebin kommer väl ut? Och sen när du slutat amma så kommer mensen tillbaka och DÅ behöver du bindor. Du får väl tänka lite framåt. :)
För att inte tala om hur irriterad man blir av engångsbindor för avslaget efter förlossningen, speciellt om man fött vaginalt. DÅ vill man verkligen ha sina tygbindor!
Användarens profilbild
Av LisaMarie
Nu när jag fick hjälp med att hitta tråden så lyfter jag den lite också...

Jag är så nyfiken på hur det har gått med kampressen och knappandet, är du fortfarande nöjd med den? Känner du att du har gjort ett bra köp? Nästan så jag hoppas att du ska säga nej... :wink:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Ooooh, visserligen en gammal tråd o dollarn är lite dyrare nu men jag tänker nog ändå beställa.....Måste bara bestämma exakt vad som skall få åka med i paketet hit.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?