Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elflin
Vi har precis kommit hem efter en vecka på gotland under medeltidsveckan. Förra året hade vi med oss en vagn och det var fruktansvärt, trångt och bökigt. I år följde vår hoppe med istället och en sådan välsignelse det var! Den stackars maken har iofs burit i timmar men ingen gnällig unge så långt örat kunde höra och vi var underbart lättrörliga. :D Själv har jag haft nog med att bära mig själv (gravid astmatiker med ryggont) så maken har fått bära sonen hela tiden, fast han gillar att bära i sjal nästan lika mycket som sonen gillar att åka... :lol:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
Härligt! :vågen:
det är verkligen en befrielse med sjal :loving:

hoppas foglossningsbältet kommit fram till dig
Användarens profilbild
Av Siania
:vågen: Vad bra!
Användarens profilbild
Av Elflin
hoppas foglossningsbältet kommit fram till dig
Det har det, låg och väntade när jag kom hem! Det var underbart att sätta på sig...
Användarens profilbild
Av Plommis
:hello:

Jag har också sjalat i Visby (och andra delar av Gotland) under medeltidsveckan! Det dök upp en hel del sjalbärande pappor och mammor bland alla Babybjörnar... Jag tror att jag såg en gul hoppe..? Kan det ha varit ni?

Själv bar jag en nöjd lillbebis i en rosa Moby eller stork Ulli och jag håller med dig - det är sååå underbart! Vagn i Visby är ju helt hopplöst...
Användarens profilbild
Av Elflin
Ingen gul hoppe här inte utan en panama :D Det var ganska många som bar både i sjalar och bb. Såg till och med en som knutit ett tygstycke runt sin bb för att den skulle bli mer "tidsenlig". De flesta gånger vi bar såg man inte så mkt av det, jag har nämligen en son som tror att han smälter om det regnar på honom :? Han satt i sjalen på pappas rygg under hans mantel... Ibland kikade han ut under ena kanten men var ganska nöjd där under. Kan ju bli lite jobbigt med alla människor och intryck även när man är fem.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?