Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Det ser toppen ut :tumsup: Möjligtvis skulle jag tighta till krysset ännu lite mer, så att huvudet inte slinker fram. Men risken finns att han då istället blir sur för att han sitter fast :roll: . Du får prova dig fram!

Och att han skrek var nog bara en plötslig längtan efter mammas bröst, det blir lätt så när de är så små " vill ha mat NUUUU" :lol: :wink:

Nästan så att man blir lite bebissjuk av att se bilderna.. :floet2:
Användarens profilbild
Av Ville med Olle
Hej och tack igen alla!

Det är en minimundus ekosjal. Tightare blir nog svårt, jag tyckte det var lite tungt att andas i den här. Om det finns tricks of the trade för att undvika det är jag natrligtvis tacksam. Men att dra tyget närmast halsen tightare låter ju smart. Skall pröva!

Man blir ju helt snurrig av alla sjalmärken, jag köpte den här på impuls och tycker iofs att den är skön men skulle gärna ha en tunnare. Är det Sino som gäller för tunnast möjlig eller?
Av anna m
Ville med Olle skrev:Hej och tack igen alla!

Det är en minimundus ekosjal. Tightare blir nog svårt, jag tyckte det var lite tungt att andas i den här. Om det finns tricks of the trade för att undvika det är jag natrligtvis tacksam. Men att dra tyget närmast halsen tightare låter ju smart. Skall pröva!

Man blir ju helt snurrig av alla sjalmärken, jag köpte den här på impuls och tycker iofs att den är skön men skulle gärna ha en tunnare. Är det Sino som gäller för tunnast möjlig eller?
Ja det är nog sinon som är tunnast. Det är ju en smaksak förstås men jag tycker nog att sinon är väl tunn :roll: men jag har aldrig ägt någon...
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ville med Olle skrev:Hej och tack igen alla!

Fast jag tror att det är smokingbältet som gjorde att det kändes väl tight. Om du kunde omfördela lite, så att krysset är en aning tightare och smokingbältet en aning lösare... Men det är bara finlir :wink:

Sino är tunn. Och smal. Den är jättebra när de är pyttepytte, men nackdelen, tycker jag personligen, är att den fort blir för tunn. Eller om det nu är så att den är för smal. Ska du ha en tunn sjal som håller länge skulle jag rekommendera Bali Baby Stretch - den är suverän :tumsup: Möjligtvis lite bred när man är nybörjare, men å andra sidan kan jag bära min ettåring i den fortfarande :wink:
Användarens profilbild
Av Ville med Olle
Finlir I like! Snart frågar jag nog om vagga också, det verkar svårt. Men det vore kul att se lite mer av killen...

Kul att forumet fungerar så bra. Tack igen! :D
Av Systeryster
Jag tycker också att det ser bra ut! Precis så där gör skrutten med huvudet också! Ibland när skrutten vaknar efter en lång sovstund i sjalen så är han också skrikig. Det brukar bli bättre om man tar ut honom i sjalen och håller honom nära kroppen medan han vaknar till ordentligt, sedan brukar han vilja ha mat. Håller med de andra; små bebisar vill äta ofta, och då ska det gå snabbt att få maten. :wink:
Användarens profilbild
Av Monnis
Åh vad fina ni var! Gör att jag längtar tillbaka till trikåsjalens härliga mystid :heart:, men nu kör jag på vävd sjal, sele och ringsjal och det funkar utmärkt det också :mrgreen:

Jag hade (har kvar förstås) en Sino och trivdes utmärkt med den, tyckte den avlastade bra tills lillen blev stor nog för en vävd.
Användarens profilbild
Av McMorrigan
anna m skrev:Det ser alldeles perfekt och underbart ut :love:
Jag kan bara hålla med! :D
Välkommen hit! :hello:
Användarens profilbild
Av diddeldi
det ser ju helt perfekt ut, du är redan expert! :D

och vilken söt bebis :heart:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Instämmer ser perfekt ut 8) och toppenmysiga bilder på er :loving:
Dessutom välkommen hit :hello:
Användarens profilbild
Av camsch
Vill bara säga som de andra: Det ser urmysigt ut! :heart: :heart: :heart:

En liten kommentar ang huvudet, så gjorde min minsta tjej både i sjal/sele och när hon sov i vagnen... Jag tror hon hade legat så i magen (uppåtsträvande typ, fast det i magen blir nedåt), och gjorde samma sak även när hon kom ut...
Användarens profilbild
Av Ville med Olle
:rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna: :rodna:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
åh, vad fint! och välkommen :D

kan bara säga att jag känner igen det.
tror inte det är farligt... men brukar stödja lite och försöka "rätta till" det då och då :wink:

jättemysig bild :loving:
Av Jinxan
norkmedoo skrev:åh, vad fint! och välkommen :D

kan bara säga att jag känner igen det.
tror inte det är farligt... men brukar stödja lite och försöka "rätta till" det då och då :wink:

jättemysig bild :loving:
:iagree:

välkommen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?