Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bubblan
Någon som har bra mönster på en påse som ska åka med till dagis?? Finns det någonstans där man kan köpa tyg ala 70-tal så tas tips tacksamt emot :help:
Av TygTiger
Du menar inte en vanlig "gympapåse", typ? Isåfall syr du bara ihop två stora rektanglar till en påse. Sy inte ihop riktigt längst upp, där fållar du istället en bred fåll så du får öppen fåll på båda sidor av påsen. Trä in ett långt snöre två varv och knyt ihop. Nu kan du ta tag i en ögla på varje sida av påsen (vid varje sidosöm alltså) och dra så dras påsen i hop och man får två handtag.

Ibland kan man hitta retroinspirerade tyger på Åhlens eller på affärer som säljer möbel- och gardintyger.
Användarens profilbild
Av 4ungar
det fanns en tråd med tyger som man kunde byta mellan varandra många fina tyger där :D hittar inte den just nu men kanske nån annan gör 8)
Användarens profilbild
Av 4ungar
yes :rock:
Användarens profilbild
Av Bubblan
Tack!
Oj jag som inte har något tyg att byta med, får hitta på något annat kul att byta bort..... En svärmor kanske :roll:
Användarens profilbild
Av willywonka
:nono: inte byta bort svärmödrar, det är ett annat forum 8) :lol:
Av Nettan
Har inte åhlenz ett rött tyg med vita kaniner, det kanzke kan pazza.

Annarz är lopppizar ett hett tipz.
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
knåpmodern har en bild och beskrivning på ngt som kallas "dagiskasse" Tyg kan man hitta på röda korset och loppisar och hos svärmor :wink: kanske... myrorna mm men ska man hitta tyget med T så tar det oändlig tid... (istället samlar man på sig lager av rättoktyger som ligger och väntar...)
Användarens profilbild
Av Kallesmamma
Ett tips när det gäller att hitta roliga tyger - kika på Tradera!! Jag har köpt några retrotyger där till helt OK pris!
Användarens profilbild
Av Bubblan
Ingen som nappar på svärmor alltså :wink: :wink: Idag vill jag inte byta bort henne - hon putsar mina fönster :tumsup:

Tack för tipsen!
Användarens profilbild
Av Fryle
Bubblan skrev:Ingen som nappar på svärmor alltså :wink: :wink: Idag vill jag inte byta bort henne - hon putsar mina fönster :tumsup:

Tack för tipsen!
Jodå, jag kan nog hitta något retrotyg att byta mot din svärmor så hon kan putsa fönster här med, det är det nämligen ingen annan som gör...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?