Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
zmurfan skrev:Inga problem att byta krokar, jag har silverflorin skrev:Det finns ingenstans att sätta nån stämpel på de här krokarna så då är det inte äkta silver.zmurfan skrev:Äkta silver bör vara märkt med 925Elina skrev:Tack zmurfan för de jättefina sakerna!!Nu var det lääänge sen jag köpte de örkrokarna så jag är inte helt säker, men efter lite undersökande så ser det ut som det är silverfärgade krokar. Vilket innebär att det inte är äkta silver då.
Är örhängena i silver?? Började klia direkt. OM de inte är det så kan jag ju lätt byta..
Den långa använder jag som armband, då jag äääääääälskar armband![]()
![]()
Hoppas du kan byta krokar själv elina.
AnKa skrev:Idag när jag kom hem från sjalträff låg ett paket i brevlådanHaha, det var ju från mig ju! Jag var så stressad och ville få iväg det innan vi drog iväg på semester så jag glömde lägga i kortet!![]()
Ett jättefint långt halsband av klara pärlorMen vem det kom från vet jag inte
![]()
Bild kommer så småningom.
Isanna skrev:Åh, tack då vet jag vem det kom från också. Jättefint jag använde det idag och är särskillt glad över att det är så långt, går två varv runt halsen på mig och sedan knyta. Då funkar det riktigt bra även med sjalbebisAnKa skrev:Idag när jag kom hem från sjalträff låg ett paket i brevlådanHaha, det var ju från mig ju! Jag var så stressad och ville få iväg det innan vi drog iväg på semester så jag glömde lägga i kortet!![]()
Ett jättefint långt halsband av klara pärlorMen vem det kom från vet jag inte
![]()
Bild kommer så småningom.![]()
Men det vara iallfalla ffån mig.
Bubbi skrev:Nu har jag även skickat mitt.Vågade knappt hoppas att detta superfina halsband skulle hamna i min brevlåda. Precis mina färger, matchar sååå bra med min wellen granat och vad vore mer passande till en tjej som har en blogg som heter virkfröken.
Jag har lyckats med den svåraste biten. Att lägga ned det i ett kuvert, skriva namn och adress och sätta på frimärke.![]()
Här är en bild (den är taskig i färgerna).
Det är ett halsband, men jag virade det runt handleden för att man inte ska se det ordentligt på bilden.
Josefina skrev:Har mitt paket kommit fram? Är lite nervös för jag har ett annat paket som posten slarvat bort och vet inte om det är posten hos mig eller om det är någonstans längs vägen.Det har kommit fram!
Maddemoa skrev:Jag lyckades missa helt att du är en virkmästarinna.Bubbi skrev:Nu har jag även skickat mitt.Vågade knappt hoppas att detta superfina halsband skulle hamna i min brevlåda. Precis mina färger, matchar sååå bra med min wellen granat och vad vore mer passande till en tjej som har en blogg som heter virkfröken.
Jag har lyckats med den svåraste biten. Att lägga ned det i ett kuvert, skriva namn och adress och sätta på frimärke.![]()
Här är en bild (den är taskig i färgerna).
Det är ett halsband, men jag virade det runt handleden för att man inte ska se det ordentligt på bilden.
Blev så glad när jag öppnade kuvertet i går. Idag har det hängt runt min hals hela dagen. Båda döttrarna är riktigt avundsjuka och vill prova det hela tiden.
Tack snälla! En stor kram till dig!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?