Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
jag är väldigt inne på att skaffa en Didymos som nästa sjal.
Vad är det för skillnad på t.ex en Indio och Katja? Avlastar dom olika bra, eller är det bara en smaksak vilken sort man ska välja?
Användarens profilbild
Av Silverälva
JinxLinda skrev:jag är väldigt inne på att skaffa en Didymos som nästa sjal.
Vad är det för skillnad på t.ex en Indio och Katja? Avlastar dom olika bra, eller är det bara en smaksak vilken sort man ska välja?
Jag skulle påstå att indio är lite mjukare, lite följsammare än de randiga, men det kan mycket väl vara en smaksak! En sak är att indio är känsligare när det gäller att dra trådar etc...
Av Jinxan
Då är inte indio något för oss som har fyra katter alltså..
Användarens profilbild
Av zero.sara
JinxLinda skrev:Då är inte indio något för oss som har fyra katter alltså..
Funkar bra med katt och indio om inte katten hänger i sjalen :wink:
Tycker indion är väldigt förlåtande att knyta. Även en inte helt perfekt knytning avlastar bra, och det är mitt sjalbarns favoritsjal :heart:
Användarens profilbild
Av thanisa
De är olika, men jag upplever att det är lika stor skillnad på en indio med hampa som en indio med bomull eller ull jämfört med de randiga. Jag är inte så förtjust i ren bomullsindio då de inte är lika mjuka som de andra jag haft. De randiga jag har är följsammare än hoppediz men inte lika lättknutna som de jaquardvävda didymosarna. Ställ gärna fler frågor så kan jag försöka svara på dem.
Av Jinxan
zero.sara skrev:
JinxLinda skrev:Då är inte indio något för oss som har fyra katter alltså..
Funkar bra med katt och indio om inte katten hänger i sjalen :wink:
Tycker indion är väldigt förlåtande att knyta. Även en inte helt perfekt knytning avlastar bra, och det är mitt sjalbarns favoritsjal :heart:
Fast våran ena katt hänger i det mesta, hon är rätt liten och busig.

Hittils är jag mest inne på att skaffa en Aare, Simon eller Jan, alltså en av de randiga...
Hmm.. fler frågor? Får fundera lite...

Alltså en av dessa...
BildAare
BildSimon
BildJan

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?