Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av LillaMy23
Har en manduca och trivs jätte bra med den, Men hur ska jag kunna knäppa det där spännet på ryggen? alltså den som sitter bak mellan skulderbladen? Tycker det är jätte svårt. Finns det nått lätt sätt att knäppa den?
Användarens profilbild
Av snisk
Har samma problem, kändes som man behöver vara typ cirkusartist för att lyckas :)
Användarens profilbild
Av Alven
Som jag gör med Ergon? Lååånga axelband, knäpp spännet innan du tar på selen, i med barnet och korta remmarna...

Fast numer når jag att knäppa bak med barnet i, om jag knäpper högt upp.
Användarens profilbild
Av LillaMy23
Men ena sidan hade jag lång den andra sidan där den ska knäppas i kan man inte ändra på(inte vad jag sett iaf)
så vet inte hur man ska lyckas :roll:
Användarens profilbild
Av hörnsten
Jag har axelbanden i kors istället, tycker jag är både lättare och skönare. :)
Användarens profilbild
Av LillaMy23
[quote="hörnsten"]Jag har axelbanden i kors istället, tycker jag är både lättare och skönare. :)[/quote]

hmm kanske man ska prova :D är det lätt å knäppa då?
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Alven skrev:Som jag gör med Ergon? Lååånga axelband, knäpp spännet innan du tar på selen, i med barnet och korta remmarna...

Fast numer når jag att knäppa bak med barnet i, om jag knäpper högt upp.
Så gjorde jag med. Knäppte spännet, sedan tog jag det över huvudet, sedan i med barnet och drog åt.
Användarens profilbild
Av hörnsten
LillaMy23 skrev:
hörnsten skrev:Jag har axelbanden i kors istället, tycker jag är både lättare och skönare. :)

hmm kanske man ska prova :D är det lätt å knäppa då?
Jag tycker det i alla fall, men jag har ju gjort det flera gånger om dagen i några månader nu. :D
Har provat att ha långa axelband som jag drar åt efter att ha satt ner sonen, och det funkar. Men jag tycker det är smidigare att bara hålla honom mage mot mage, dra upp selen och kasta ett band i taget över axel och knäppa fast.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?