Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sparkler
Är det normalt att små bebisar knorrar och låter hela tiden när de bärs i vagga? Joar låter hela tiden. Det låter som ett belåtet knorrande, men samtidigt kan jag inte låta bli att tänka att det kanske är för att han ligger ihoptryckt och får dåligt med luft? Han låter ju aldrig så annars när han är nöjd. Jag har försökt "räta ut" honom lite och då slutar han låta ett tag. Sen kommer det ofta tillbaka igen, men undrar om det inte är för att han snarar halkar tillbaka i en mer böjd position. Han är bara en vecka gammal och jag tror inte det är säkert att han verkligen säger till om han inte skulle trivas. Eller han trivs ju för han somnar och är lugn. Men kan han kanske samtidigt ligga och kippa lite efter luft?? Vad tror ni?
Användarens profilbild
Av pocahontas
Ruben lät hela tiden i sjal när han var så där liten, men det var ett behagligt mysljud, att han trivdes. Om det var något som var fel sa han faktiskt till ordentligt redan då så vi funderade aldrig på att det skulle vara annat än välbehag...
Användarens profilbild
Av Myrten
Precis så lät Lova mycket i början också. Nu gör hon det mindre och mindre och jag SAKNAR det mysljudet. Njut så länge det varar!
Användarens profilbild
Av diddeldi
milo knorrade hela tiden också, det gick över när han blev äldre.
Användarens profilbild
Av sparveln
Thora gjorde också så de första veckorna, mysigt!
Användarens profilbild
Av Smultron-smulan
Josefin är 6 mån och knorrar sig fortfarande till sömns så. Så mysigt!
Användarens profilbild
Av Longing
Signe knorrar också när hon sitter i sjalen, tar det som ett gott tecken :D
Användarens profilbild
Av sparkler
Då ska jag också bara njuta! Det är verkligen så sött! :loving:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?