Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
wow vad fin den blev!
Användarens profilbild
Av Puma
Det blev verkligen vacker! Vad duktig du är!
Användarens profilbild
Av Fina
Eld77 skrev:Å så snygg! Gillar särskilt den lurviga "kudden". ;) :loving:
Hehe... Jag gillar också den lurviga kudden. :D
amöba skrev:Vilken skillnad! Från något som i mina ögon såg ut att vara från något ålderdomshem till något som man faktiskt vill ha i sitt hem. Stiligt!
Tack! Det är precis så jag också såg på allt tills för ett litet tag sen. Det är helt otroligt så mycket man kan göra med gamla saker som förvandlar dom helt!
florin skrev:
Josefina skrev::rodna: Tack alla ni, ni är så snälla!!!

Florin: Jag vet faktiskt inte om jag ska gå eller inte :cry: :cry: Har räknat en del på kostnaderna för mig i år och det faktum att jag har väldigt lite studiemedel att ta ut så jag vet inte om jag har råd. :purskis:
Nej, men vad tråkigt :cry: Ni kan inte lösa det på nått annat sätt då?
Det är många faktorer som har fått mig att komma fram till det här beslutet :sad: , och just idag kostar det mer än vad det skulle smaka att se till att jag hade råd att gå, men jag skulle gärna fortsätta på något sätt med det här i framtiden och leta upp liknande kurser då.
TygTiger skrev:Hur gjorde du katten?

Skämt åsido, verkligen snygg. Lite femtiotalsinspirerat tycker jag!! :D
Jääs. Jag har upptäckt att jag verkligen gllar 50-talets design. Fast jag sätter gärna en twist på det. :D

Tack alla snälla för era kommentarer!! :heart:
Användarens profilbild
Av Elfsborgslinda
vilken förvandling!
Användarens profilbild
Av Annika80
great! Jag bytte faktiskt tyg på en gammal fåtölj också för ett tag sen, men sitsen blev väl sådär, man var tvungen att sy lite för att få den att passa och njae :?
Användarens profilbild
Av Annika E
Wow! Den blev ju supersnygg!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?