Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Josefina skrev:Och så massa frågor.Pärlorna har jag beställt här: Pärltorget
Var har du fått tag i pärlorna? Det var jättesnyggt att hänga dom sådär på ringarna. Och ringarna ser helt perfekta ut, gör du dom själv? För mina blir inte så där snygga när jag gör mina, avbitartången liksom smalnar av koppartråden när jag knipsar. Och vad heter tekniken. Har lärt dig det helt själv eller har du gått kurser, läst böcker etc...![]()
![]()
Elina skrev:Tack zmurfan för de jättefina sakerna!!Nu var det lääänge sen jag köpte de örkrokarna så jag är inte helt säker, men efter lite undersökande så ser det ut som det är silverfärgade krokar. Vilket innebär att det inte är äkta silver då.
Är örhängena i silver?? Började klia direkt. OM de inte är det så kan jag ju lätt byta..
Den långa använder jag som armband, då jag äääääääälskar armband![]()
zmurfan skrev:Äkta silver bör vara märkt med 925Elina skrev:Tack zmurfan för de jättefina sakerna!!Nu var det lääänge sen jag köpte de örkrokarna så jag är inte helt säker, men efter lite undersökande så ser det ut som det är silverfärgade krokar. Vilket innebär att det inte är äkta silver då.
Är örhängena i silver?? Började klia direkt. OM de inte är det så kan jag ju lätt byta..
florin skrev:Det finns ingenstans att sätta nån stämpel på de här krokarna så då är det inte äkta silver.zmurfan skrev:Äkta silver bör vara märkt med 925Elina skrev:Tack zmurfan för de jättefina sakerna!!Nu var det lääänge sen jag köpte de örkrokarna så jag är inte helt säker, men efter lite undersökande så ser det ut som det är silverfärgade krokar. Vilket innebär att det inte är äkta silver då.
![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?