Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aktuelle
http://www.youtube.com/watch?v=rz3Ocs4CkwY

skulle vilja prova en sådan, men jag vet inte vilket namn de går under :) har försökt med ringsjal, men oavsett hur jag gör så skaver ringarna, tillslut hittade jag ett sätt att bära som kallades japanskt där man hade ringarna bak på ryggen, det funkade bra, men då känns ju det onödigt med ringar öht :)

hur är denna i jämförelse med ringsjalen , ni som använt båda?

Var hittar man dem och vad brukar de kosta? :)
Av Jinxan
Man kan sy en själv också. :)

baranara.se har beskrivning
Av Lillblomma
Märkena Monkeybuckets och Peanutshell är ganska vanliga i USA. Jag har en Monkeybuckets men det är en som jag fått i gåva för att testa, en prototyp och den är lite för elastisk i kanterna. Men den funkar nog bättre när min lilla blir lite större och fyller ut den bättre.
Men jag är skeptisk... Visst är de smidiga, men helt perfekt sitter de bara en kort period när barnet är lagom stort.
Ringsjalen kan man ju justera...

//A
Användarens profilbild
Av mimme
Jag har en peekaboo bärpåse i fleece.
Jag tycker att den är jättabra. Funkar både till Tua (snart två år) och Rie (7 månader). Använde den även mycket till Rie precis i början när hon var yttepyttig, då låg hon ned i påsen.

Så jag måste säga att den är väldigt flexibel, bara du får en som passar dig i storlek. Den ska nog vara ganska tight tror jag. Jag är 170 lång, storlek 40 i överkropp och har A-kupa. För mig är peekaboo strl S perfekt.

Jag föredrar ju den här före ringsjalen, enklare och mysigare tycker jag.

Köpte min begagnad här på sjalbarn för 150 kr.
Användarens profilbild
Av aktuelle
mimme skrev:Jag har en peekaboo bärpåse i fleece.
Jag tycker att den är jättabra. Funkar både till Tua (snart två år) och Rie (7 månader). Använde den även mycket till Rie precis i början när hon var yttepyttig, då låg hon ned i påsen.

Så jag måste säga att den är väldigt flexibel, bara du får en som passar dig i storlek. Den ska nog vara ganska tight tror jag. Jag är 170 lång, storlek 40 i överkropp och har A-kupa. För mig är peekaboo strl S perfekt.

Jag föredrar ju den här före ringsjalen, enklare och mysigare tycker jag.

Köpte min begagnad här på sjalbarn för 150 kr.
jag har köpt en zolo nu och jag är supernöjd, den är precis så jag får i pojken (snart 7 mån) (funkar bra med dottern på 20 mån också) och när bebis väl är i så sitter den jättebra :) mycket bättre än ringsjalen
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?