Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
binaem skrev:Nu har jag också testat att sy en sådan. Gjorde axelbandet längre så att man kan ha den just på axeln istället för runt armen och gjorde fickor innuti för småsaker som nycklar etc.Ååhhh vilka söta fickor!!
willywonka skrev:skulle någon vänlig själ som har skrivit ut mönstret kunna mäta? Hur långa är de båda handtagen från botten, hur bred är väskan, och diametern på bottenJag såg att du redan fått hjälp, men om någon mer som saknar skrivare vill ha mönstret har jag ett tips: Lägg ett papper på skärmen och rita av. Funkade för mig!jag har ingen skrivare hemma... väskan är ju hur snygg som helst, och den perfekta presenten både till min mamma och svärmor!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?