Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hcvc
Funderar på att ge Easycare en chans, innan jag försöker kalla den för överskattad... Men undrar då:
1. Hur röd är den röda? Jämfört med t ex Sino Fjällnejlika. På VaraNäras hemsida ser den rätt blek och dov ut, men det står knallröd.
2. Någon som har åsikt om skillnaden i stadighet/ stretchighet mellan just helröd och eld?
Användarens profilbild
Av Be-Linda
Ingen aning om någon av de färgerna, men Lava stämde väldigt väl överrens med fotona. Jag skulle inte vilja kalla den överskattad, är däremot ledsen över att jag inte kan använda den i värmen utan är hänvisad till ringsjalar och gåsen.

Men du... Ta en eld så kan jag köpa den av dig sedan om du inte blir nöjd! :wink:
Användarens profilbild
Av hcvc
Jo, jag tänker att eld kanske är lättare att sälja vidare än helröd, om jag inte skulle vara nöjd...

Ingen annan som gömmer sig inne för värmen om dagarna, och som kan ge ett utlåtande om känslan i ovanstående sjalar?
Användarens profilbild
Av Nova
Jag har haft både Eld och Helröd.
Vet inte om detta är generellt för alla men så här upplevde jag mina.

Elden var lite sträv, inte särskilt stretchig.
Köpt begagnad och inte så mycket använd.

Den Helröda (köpt ny) var hur mjuk och go som helst redan från start.
Underbar att bära med och mycket stretchig.
Klarröd i färgen.
Användarens profilbild
Av Camilla74
Nu har jag bara sett en Eld, men den var underbar!
Av Lenaskeå
Min Eld var den mjukaste Easyn jag haft! Underbar i färgerna! Någon helröd har jag däremot inte provat
Användarens profilbild
Av hcvc
Det blir en Helröd efter mycket velande. Kommer nog i nästa vecka. (En Eld var här och vände. Den har sett så fin ut på andras bilder, men väl här blev markiskänslan för stark.) Tack för era åsikter ni som svarat :D !!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?