Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Hej!

Har varit inne på att inhandla en blå gås.
Men ofta ofta så skrivs det om didymos och hoppesjalar! Har kikat på dessa, kostar lite mer men är faktiskt jättefina!

Så nu är jag tveksam.. Och eftersom jag inte blivit klar till att inhandla den där gåsen så tänkte jag att jag ska fundera vidare!
Vad är det Ni gillar så mycket med Didymos och Hoppe?!

Emma
Användarens profilbild
Av mari_tres
Jag tycker att det är stor skillnad på gåsen och ex hoppe eller didy. Tjockleken och vävsättet gör att det är skönare att bära med dem än med ex gåsen, men gåsen har sina fördelar också :wink: Själv föredrara jag didymos och easycare, men har även ett par gäss nu i sommarvärmen.

Det där med olika vävsätt finns det olika trådar om, sök och du skall finna!
Användarens profilbild
Av Alven
Fördelar gås: sval när det är varmt, blir liten i väskan...
Fördelar diagonalvävd: slär inte in som gåsen kan göra, formar sig mer efter barn och bärare, avlastar bättre...

(mina personliga åsikter ;) jag har några av varje... typ)
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Lägger ner gåsen, den är ju rätt tunn, och jag börjar inse att sommaren snart är slut. Vill kunna bära till hösten utan att bylsa på dottern för mycket kläder.. Det lutar åt en hoppe..

Jag läser och läser allt vad jag kan för tillfället om sjalar! Så det inte blir ett felköp..
Användarens profilbild
Av naggie
Jag fullkomligt älskar min gås men skulle inte ha den som enda långsjal, särskilt inte nu när det börjar bli kallare. Jag skulle köpa en easy eller diddy och skulle jag vara tvungen att välja skulle det nog bli en diddy tror jag. Lycka till!
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Diddy har jag kikat på. Men har ändå fäst mig lite mer vid hoppe.. Men tanken är ju att ha lite olika sjalar, så det kanske blir en diddy en vacker dag=)

Emma

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?