Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Ursäkta att jag tjatar om London :heart: men jag är så kär :love: för tillfället.

Måste bara berätta att jag nog fått den sista London 5,4, EVER. Hoppediz har slutat tillverka dem och de är slut hos alla återförsäljare. Beställde en igår från Finland och när jag går in och tittar idag så är den slut även hos dem. Så det verkar som om jag hade en himla tur :D Nu finns det bara kortsjalar kvar.

Ville bara tala om det :oops:
Av Aelia
Vad roligt, Grattis!!!! :lol:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ååå grattis! Vad kul att du fick tag på en! :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
och jag är helt övertygad om att du blir nöjd! :lol: Om du bestämmer dig för att klippa den lite kortare så kan jag gärna köpa biten som blir över (om du inte har några planer för den vill säga. :lol: )
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
jag71: Vad gör man med en 80 cm lång hoppis :?:
I och för sig så behöver jag nog inte en 4,6 heller så den biten blir nog längre och nej, jag har inga planer för den biten. Skulle vara en bärpåse då men det räcker den ju inte till...
Användarens profilbild
Av jag71
Kajsabajsa skrev:jag71: Vad gör man med en 80 cm lång hoppis :?:
I och för sig så behöver jag nog inte en 4,6 heller så den biten blir nog längre och nej, jag har inga planer för den biten. Skulle vara en bärpåse då men det räcker den ju inte till...
Jo antingen så syr man en påse som man fodrar till blöjorna så man kan hasa runt på dem använda utan att dem luktar eller så syr man små söta mössor! eller så... nej vänta nu! Ska jag ju intetala om! Då kanske du inte vill sälja den till mig!!!! :lol:
Användarens profilbild
Av tinkerbell
Grattis! Vad kul att du fick tag i en tillslut! :D
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Åh, en matchande hatt lagom till våren :loving:
Men då räcker ju tyget till dig också :D
Sen får du komma till Uppsala så att vi får glassa på gågatan med våra London mössor och sjalar 8)
Användarens profilbild
Av jag71
Kajsabajsa skrev:Åh, en matchande hatt lagom till våren :loving:
Men då räcker ju tyget till dig också :D
Sen får du komma till Uppsala så att vi får glassa på gågatan med våra London mössor och sjalar 8)
Klart vi ska! Jag vet ju hur folk stirrade förra sommaren! (eller så var det jag som inte var van att bli uttittad :lol: )
Användarens profilbild
Av sacha42
GRattis!!! :D
Användarens profilbild
Av Anso
Tänk hur det kan bli. Den färgen var ju lite trögsåld i början verkar det som men nu när den inte görs längre då är det lite smårusning efter den. :lol:

GRATTIS till en fin sjal!
Användarens profilbild
Av aneeha
isåfall fick jag den näst sista som köptes från små knyten och kom i fredags!

Bild
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
AnnaEEH skrev:isåfall fick jag den näst sista som köptes från små knyten och kom i fredags!

Bild
Åh, vad jag är avis :mrgreen: Jättesnygg är den :loving: Är den så mörk som den ser ut på din bild?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?