Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av calinkka
Hej! Jag och min sambo har rätt så stora svårigheter att knäppa remmen i ryggen i Manduco. Näst intill omöjligt att göra det själv. Hur gör ni? Remmarna under armen känns också lite hårda men de kanske blir mjukare allteftersom. Ser framemot tips o råd!
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag har rätt långa axelband, knäpper det sk bröstspännet (på ryggen) och tajtar sen till axelbanden. Då går det bra :D
Senast redigerad av Elin G den mån aug 04, 2008 20:57, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag korsar remmarna istället, tycker det blir bekvämare..men de få gånger jag burit på magen med okorsade remmar så har jag gjort som Elin G & det har funkat bra. :)
Av calinkka
Tack Elin G och Shuna76 för bra tips! :D Nu ska jag gå och prova. Först utan lillen som redan sover. Men imorgån ! :D
Av Lenaskeå
Jag hade oxå problem med remmarna i början, men nu går det bra! Jag drar upp remmarna ganska lång upp & knäpper ihop dem där, sen försöker jag dra ner remmarna så mycket det bara går! Förstår du? :roll:

Lycka till! Det är en väldigt skön & bra sele!!
Användarens profilbild
Av glis
Jag tyckte också att det var svårt de gånger jag provat så jag använder bara Manducan på ryggen. Men det gör jag desto mer!
Användarens profilbild
Av Myrten
Jag tycker det är skönast att korsa axelremmarna på ryggen. För att få på mig selen sätter jag först på mig midjebältet, lägger sedan i barnet och lyfter den ena axelremmen över huvudet som är mycket längre än vad som är nödvändigt när allt är på plats. Sedan lyfter jag upp barnet mot kroppen och lägger det andra axelbandet, som också det är "för långt", på plats och spänner fast det i spännet. Sedan drar jag i remmarna så att barnet sitter nära min kropp. Den ena remmen sitter alltså fast i spännet från början, vilket inte den andra gör. Gick det där att förstå eller... :?:

Jag tycker också att remmarna spänner fram vid axlarna, fast det är när jag bär vår tvååring på ryggen. Kanske har jag bröstspännet fel.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?