Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här kan du komma kontakt med andra SjalBärare som kan hjälpa dig!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag bor strax utanför Helsingborg och är otroligt nyfiken på detta med sjalar. Jag ska beställa en manduca men vill gärna ha något alternativ och har sneglat åt sjalar ända sen sonen föddes för 3,5 år sen men det blev aldrig av då.
Nu är lillasyster 4 veckor gammal och nu är det dags! :D
Hon kommer att bäras en hel del eftersom storebror går på en Ur och skur förskola som ligger ute i skogen, detta innebär skogspromenader minst 3 gånger i veckan när han ska hämtas. Hade varit skönt att slippa släpa på vagnen dessa dagar samt att det då är ett ypperligt tillfälle för hunden att få extra skogspromenader...
Jag tycker det verkar superkrångligt med knytning samt att veta vilken sorts sjal man ska välja så jag hade varit otroligt tacksam om någon kanske skulle kunna ta sig tid att visa mig lite. :wink:
Hoppas att det finns någon vänlig själ som kan hjälpa mig!
Användarens profilbild
Av Lumlum
Återkommer när jag får en datorstund över senare... 8)
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Enklast dyker du upp på nästa sjalträff. Alltid kul med fler! Vi planerar att ses på onsdag. Var beror på vädret. Kolla efter tråden under bärträffar.
Användarens profilbild
Av CosyTess
Vill du ha privat visning så kan jag ställa upp!!
Användarens profilbild
Av lotti
CosyTess skrev:Vill du ha privat visning så kan jag ställa upp!!
Samma här....bor i Kvistofta!!! :wink:
Av Blossom
Oj, så många svar så snabbt. Vad gulliga ni är! :D

Sjalträff låter jätteroligt men jag kan tyvärr inte på onsdag. Får kolla om jag hittar tråden så kanske jag kan hänga på en annan gång.

En privat visning skulle vara alldeles toppen! Var, när, hur? :wink:

Nu är iallafall Manducan beställd och jag hoppas att den kommer snart! Är så spänd på vad lilla Elise kommer att tycka om den. :o
Användarens profilbild
Av CosyTess
Chily skrev:Oj, så många svar så snabbt. Vad gulliga ni är! :D

Sjalträff låter jätteroligt men jag kan tyvärr inte på onsdag. Får kolla om jag hittar tråden så kanske jag kan hänga på en annan gång.

En privat visning skulle vara alldeles toppen! Var, när, hur? :wink:

Nu är iallafall Manducan beställd och jag hoppas att den kommer snart! Är så spänd på vad lilla Elise kommer att tycka om den. :o
Kan du ta dig ut till Rydebäck eller Kvisttofta kan ju jag och Lotti hjälpa dig!
Jag har både Manduca och vävda sjalar.

Kom med ett förlag på när du kan så ska jag kolla av med min almanacka.
JAg är ju mammaledig precis som Lotti så vi har nog nån tid över... :wink:
Av Blossom
Kan ta mig precis var som helst och nästan när som helst. :D (är uppbokad i morgon eftermiddag samt på måndag) Sambon är ledig i två veckor till så om någon av er kan innan han börjar jobba igen hade det varit toppen. Det underlättar en del om jag slipper ta med mig storebror som är i värsta "treårstrotsen" just nu.

Bestäm en tid och plats som passar er så tar jag mig dit!
Användarens profilbild
Av CosyTess
Lotti! Vad säger du ska vi hjälpas åt??

Du får gärna ta med dig din son, jag har en treårig dotter som är minst liak trosig just nu så dom kan säkert slå sina trotsiga huvuden ihop... :wink:
Användarens profilbild
Av lotti
CosyTess skrev:Lotti! Vad säger du ska vi hjälpas åt??

Du får gärna ta med dig din son, jag har en treårig dotter som är minst liak trosig just nu så dom kan säkert slå sina trotsiga huvuden ihop... :wink:
Kan dåligt denna veckan...nästa har jag en del uppbokat men kom ni med förslag så ska jag se om jag kan.. :D
Användarens profilbild
Av CosyTess
lotti skrev:
CosyTess skrev:Lotti! Vad säger du ska vi hjälpas åt??

Kan dåligt denna veckan...nästa har jag en del uppbokat men kom ni med förslag så ska jag se om jag kan.. :D
Fredag förmiddag kan jag...
Även under helgen men har då ingen bil...
Nästa vecka kan jag nog alla dar utom tisdag.
Användarens profilbild
Av Lumlum
Men se - du har ju redan fått hjälp! :)
Av Blossom
Lumlum: Japp, trevliga människor på det här stället som ställer upp med en gång. :D

CosyTess: Till helgen kan jag bara på lördag, pappa har bjudit på kalas i Simrishamn på söndag så då går ju hela den dagen till det. Under nästa vecka vet jag att jag är uppbokad måndag och lördag.

Nu har manducan landat hos mig och jag var ju tvungen att testa den med en gång. Lillskruttan sov hur mycket som helst så första provoffer blev den 3,5 åriga sonen. Jag fick upp honom på ryggen och han tyckte det var superroligt! Han skrattade hela tiden och han tvingade oss att kalla ut grannarna så att de fick titta på honom! :lol:
Idag testade jag den på Elise men hon var inte riktigt lika positiv. Första 5 minuterna gick bra sen kom hon på att hon kanske var hungrig igen och började gnälla och gny. *s* Vi testar imorgon igen...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?