Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vida
Jag fick en idé i natt:
En blogg dit massa folk har tillträde att lägga upp bilder på sjalar och knytbeskrivningar och annat smått och gott som har med bärande att göra.

Den ligger under blogger.com vilket betyder att det är enkelt att lägga in etiketter, tex "Långsjalar - vävda, Hoppediz", eller "Sy eget, Mei Tai", eller "Långsjalar - trikå, Knytningar - mage" eller "Tillbehör" - beroende på vad man lägger upp såklart. Bilderna på blogger är sedan länkbara till tex inlägg här på SB :)

Tanken är att många människor ska kunna adminsitrera sidan och på så sätt ha den uppdaterad, men att man även ska kunna maila sina bilder eller liknande och att några (bla jag) lägger upp inläggen.

Så...

Jag söker med andra ord bilder på sjalar, bilder och filmer på knytningar, tutorials på hur man syr eget och bilder och tips på tillbehör, tex. OnBags :)
Dessutom söker jag folk som är intresserade av att bidra/läggas till på kontributörlistan (som jag inte har kommit på hur man lägger till synlig än...)

Så skicka ett meddelande till mig här på SB med epostadress så lägger jag till dig omedelbart, eller maila till:

barsjalar(kanelbulle)gmail .com

Och här är länken till bloggen:
http://barsjalar.blogspot.com/

VÄLKOMNA!
Användarens profilbild
Av 4ungar
#tass# :wink:
NeaVida skrev:Bilderna på blogger är sedan länkbara till tex inlägg här på SB :)
Bra idé - men går det verkligen att länka till bloggerbilder? Förr gjorde det inte det iaf... Testar genast! :D

Bild
Användarens profilbild
Av Siena
Cat vilken bra idé! Jag kan nog bidra med lite bilder osv. När du också är hemma i höst kan vi ju filma lite instruktioner på knytning om du vill!

Förresten, funkar det bra med ofållad solarveil att bada i?
Användarens profilbild
Av zero.sara
tass :)
Användarens profilbild
Av Vida
Siena skrev:Cat vilken bra idé! Jag kan nog bidra med lite bilder osv. När du också är hemma i höst kan vi ju filma lite instruktioner på knytning om du vill!

Förresten, funkar det bra med ofållad solarveil att bada i?
Tackar, det låter kanonbra!

Och Solarveil funkar super att bada med, men är inte så mjukt som tex mesh!
Användarens profilbild
Av svas
Men. Är inte SjalBarn ett bra ställe för att samla bilder och instruktioner? Man behöver ju inte vara medlem på forumet för att ha tillgång till galleriet etc.?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Asså jag förstår inte vitsen men en ny sjlablogg när det mesta redan finns samlat på sjalbarn. Vill man ha med fler grejer är det väl bara att skicka det till april så lägger hon in det här?

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?