Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag har en jättefin MT som jag köpt här på SB, men jag har en liten undran..alltså, när Noomi sitter i Manducan går ju sitsen från knäveck till knäveck & hon verkar trivas ypperligt i den, men i MTn slutar sittdelen 5-7 cm från knävecken typ halvägs på låren eller nåt & hon verkar inte trivas lika bra i den..benen blir liksom upphängda i "remmarna" när jag korsar dem under rumpan..Ska det vara så eller vi behöver bredare sittdel? Kke jag knyter fel? För löst? Fast jag drar åt allt jag kan utan att klämma ihjäl ryggåkaren.. :roll:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Vad är det för mått på sittdelen? Den kan vara så att ni behöver en bredare om hon inte riktigt trivs.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Fick mäta..den är 33 cm bred där benen hamnar när man har den på. För smalt kke? Sen har jag nog knytit tokigt oxå, men det gör ju ingen skillnad för bredden på panelen..
Användarens profilbild
Av millla
33 cm har jag på min MT som passar bra till min tjej på 3 och halv månad, så det kanske är lite för smalt för ditt barn.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Ja, den är nog på tok för smal! :( Har tittat runt lite & de flesta verkar vara ca 40 cm..Får investera i en ny då. :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?