Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Apelsin skrev:Jättefin, tror jag måste sätta mig och sy en till sigvar också. Hade bestämt från början att göra 3 stycken, två tjejjer och en kille, men blir det inte trist att ge en kille till en kille och M har två tjejjer?Fast just waldorfdockor är väl tänkta att vara "könlösa"? Alltså, det är klart att de kan ha kort eller långt hår och massa olika kläder, men tanken är väl att man sak kunna leka så fritt som möjligt med dem? Eller? Så om du gör lite vildvuxet rufs på huvudet så är et ju varken en kille eller tjej.
Maddemoa skrev:Helt underbaraNja, det är lite pyssel måste jag säga, men så svåra är de inte. Det tar tid, men det är roligt på vägen!!!![]()
Är de svåra att göra?
Pilotta skrev:Verkligen superfränaDet är röd bivax-krita. totalt ofarligt, men nöts bort i leken. Jag tar på lite nytt i bland![]()
Hur fick du rougade kinder på flickdockan? Har hört att man kan använda nån sorts vaxkrita.....är det lekvänligt?
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?