Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lina
funderar på ergo eller patapum, svårt att bestämma sig.... Har tittat på en ny ergo idag men eftersom lillen sov i sjalen var det lite svårt att provabära ergon :? Är det någon av ersom anväder ergos ryggsäck till patapumen? Tycker att det borde fungera men är lite osäker.... Är det ingen som föredrar patapumen??? :roll:
Användarens profilbild
Av KATARINA
Det går alldeles utmärkt med Ergo-selen till Patapum. DEt finns nog många som föredrar Patapumen famför Ergon och vice versa beroende på hur de sitter på en.
Användarens profilbild
Av melon
Jopp, jag föredrar patapumen. Den passar tydligen på lite mindre människor... Ergon spänner jag så mycket det går, men det känns ändå iten bra längre stunder. Ergo-ryggsäcken fungerar utmärkt påpatapumen med! :D
Av Lina
men jag är inte liten... ganska bredaxlad :oops:
Användarens profilbild
Av melon
Lina skrev:men jag är inte liten... ganska bredaxlad :oops:
Men har du kort överkropp? Det är nog mer längden än bredden skulle jag tro...
Kan du inte åka på sjalträff och prova båda? Och se till att väcka lillen så han får provåka. :wink:
Användarens profilbild
Av Ester
jag tycker inte att jag är särskilt liten - och jag föredrar patapumen framför nya ergon.

så mitt råd är att du provar och känner efter.

Sen är ju patapumen inte stoppad och därmed smidigare att ta med och inte lika varm i sommarvärmen :wink:
Av Lina
normal antar jag :wink: 175 lång och någonstans mellen 70 och 80 kg, har liksom inte velat titta på vågen sedan toppnoteringen dagen innan lillen föddes (97 kg) :oops:

problemet är att hitta folk i närheten, toya ställer alltid upp men tyvärr har hon inte ett fullvärdigt sortiment :wink: hon hade med sig ergon idag, men lillen känner av tänderna så jag var glad att han sov :lol:
Användarens profilbild
Av Toyya
Lina skrev:problemet är att hitta folk i närheten, toya ställer alltid upp men tyvärr har hon inte ett fullvärdigt sortiment
Fniss +:iagree:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?