- tis feb 21, 2006 15:13
Jag är mer ergo och långsjals människa än mei tai... Fast Mei tai är snyggare än Ergo...
Men jag trivs inte att bära länge i MT... Däremot tycker jag att MT är smidigare att bära på magen än Ergon... På ryggen avlastar Ergon mer och är ungefär lika lätta att få på... 
Här gjorde jag ingenting enklare för dig...
Mitt tips är att prova båda delarna innan du bestämer dig, jag köpte en MT men nu är den ut på säljes just för att jag aldrig använder den mer än till riktigt "fint" och då vill jag nog hellre köpa/sy en sidenringsjal...

Här gjorde jag ingenting enklare för dig...
Mitt tips är att prova båda delarna innan du bestämer dig, jag köpte en MT men nu är den ut på säljes just för att jag aldrig använder den mer än till riktigt "fint" och då vill jag nog hellre köpa/sy en sidenringsjal...

Elin 02 & Fredrik 05
Easy Taiga ringsjal, Ringo blåsippa, Didy Julian 4,6 *utlånad* ,Patapum toddler svart, Leo Marin 4,7, Gause linne choklad 5 Men det är knappt någon som används numera.
Easy Taiga ringsjal, Ringo blåsippa, Didy Julian 4,6 *utlånad* ,Patapum toddler svart, Leo Marin 4,7, Gause linne choklad 5 Men det är knappt någon som används numera.