Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Bruden1
Hej!
Har precis fått hem min nya och första bärsjal, en tricot-slen.
Jag undrar nu: vad ska jag ha på min lilla dotter på 2 månader när jag bär henne i sjalen i denna sommarvärmen:
på dagen?
på kvällen?
hur ska jag klä henne sen på vintern? och i höst/och till våren?
om jag går i affärer på stan, in och ut, varmt o kallt om vartannat då ju!

Kan de andas bra och lätt när de ligger SÅÅ insvepta?

Kan man amma med barnet i en tricot-slen?

Är helt ny på detta med sjalar!! så jag behöver all hjälp jag kan få! :D
Användarens profilbild
Av zink
På språng på väg ut annars hade du fått ett 8alldeles för) långt svar av mig ;-)

Men bäst napp får du nog om du lägger denna tråd under rubriken "Bära barn" istället - där är det mer frekvent trafik! :-)

Kopiera texten och klistra in i en ny tråd - går fortare än att be moderator. Om du inet vil ha dubbelt så kan du ju ändra rubriken på denna tråd till "ta bort" elelr "flyttat" , klicka på knappen ändra så har du den mäöjligeheten!

Men snabbt svar är att det är lugnt ;-) Det finns många tips att få och det funkar bar både för både varm- och kallbloduga barn och föräldrar att bära och blir buren inne och tue ret om! själva bar vi hela vintern ute, även när man gick in och ut i affärer. Det finns enkla varianter (man tager vad man haver) och avancerade (sepciella bärjackor m m). Här bar å kör!

Men nuuuuuuuuuuuuu måste jag kila.

Detta var alltså mitt korta svar - haha :oops:
Användarens profilbild
Av zink
PS Välkommen förresten!!! :lol:

Det var förresten en tricot-slen vi började med också, den anses f ö som den tjockaste och stabillaste bärsjalen, klarar störst tyngd alltså. Vi bar med den upp till dryga halvåret. Och fatsän den var tjock och jag avskyr värme så var det inget problem under heta perioden förra sommaren :-)
Användarens profilbild
Av zink
Äh... ;-)

Det braiga när han var liten och vi körde tricot-slen med omslutet kryss framtill var ju att vi enklet (efts den är elastisk) kunde stoppa i och ur benen i sjalen - d v s använda det som det extra ytterplaget, eller solskyddet för den delen.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?