Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Beco Butterfly eller Manduca?

Beco Butterfly
5
36%
Manduca
9
64%
Av Signatur
Om du helt oberoende av pris fick välja mellan en Beco Butterfly och en Manduca, vilken skulle du välja och varför?

Edit: Förutsatt att du inte skulle äga någon av dem redan.
Senast redigerad av Signatur den lör aug 02, 2008 10:19, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
En Manduca. Jag har iofs inte testat någon av dem, men Beco 4th passar inte så bra på mig och jag tycker det verkar krångligt att man måste sätt i barnet först och vill helst inte ha det där extra lagret mellan mig och barnet. Det kanske är ivägen om man ammar också. Fast Butterflyen är ju lite snyggare.
Användarens profilbild
Av zero.sara
En manduca. Den tycker jag är lättare att sätta i barnet och framför allt ta ur barnet ur. :)
Becon är snygg men känns lite krångligare (Har båda sorterna) 8)
Användarens profilbild
Av emellen
Jag skulle tagit en Butterfly eftersom jag tycker att den är på gränsen till för dyr att köpa själv... Dessutom har jag en Manduca! :wink:
Användarens profilbild
Av Lalan
Beco butterfly. Jag har testat båda och till sist väljer jag BB. Det passar oss bättre. Jag är en petit,bara 161cm. Manduca är alldeles för stor för mig.
Användarens profilbild
Av Camilla74
Knyttet & K skrev:En Manduca. Jag har iofs inte testat någon av dem, men Beco 4th passar inte så bra på mig och jag tycker det verkar krångligt att man måste sätt i barnet först och vill helst inte ha det där extra lagret mellan mig och barnet. Det kanske är ivägen om man ammar också. Fast Butterflyen är ju lite snyggare.
Håller med!
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Manduca skulle jag vilja testa. Har redan Beco 4th och trivs bra med den. :)
Användarens profilbild
Av zingo
Har testat båda å skulle jag köpa en blir det en Manduca!!!!!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?