Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Vida
Har precis fått hit en Sino trikåsjal och den ska tvättas, men nu har jag värkar och undrar om jag hinner få den torr innan BB 8)

KAN JAG TUMLA DEN (just this once)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ojdå! Spännande!!! Men nej, tyvärr tror jag det finns risk att den blir noppig om den tumlas :?

Lycka till med resten :wink:
Användarens profilbild
Av Vida
Disavi skrev:Du kan kanske tvätta den å ta me den till förlossningen å hänga den på tork där?? :)
Klokt!
Sjalnördigt ;) , men klokt!
Det är sånna råd man inte kan få av någon som inte förstår vikten av att ha med just-den-där sjalen till BB!
Användarens profilbild
Av disavi
NeaVida skrev:
Disavi skrev:Du kan kanske tvätta den å ta me den till förlossningen å hänga den på tork där?? :)
Klokt!
Sjalnördigt ;) , men klokt!
Det är sånna råd man inte kan få av någon som inte förstår vikten av att ha med just-den-där sjalen till BB!
Nej, ja har förstått att vi e lite speciella vi sjalare.. :D
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Vad spännande! det fanns både tvättmaskin och tumlare att låna på vårt bb...
Användarens profilbild
Av Vida
Fortfarande hemma, så nu blir det en sväng ner till torkrummet :)
Eller inte JAG - maken får gå ner!
Användarens profilbild
Av Droppen
Oj vad spännande! :eld:
Användarens profilbild
Av Vida
Det är tre-fyra minuter emellan värkarna, men jag kan liksom snacka mig igenom dem. De är helt "hanterbara" (så länge jag inte står upp - då gör det ont som bara attans ner i knäna)...

Jag vet faktiskt inte när jag "borde" åka in... Ska kanske ta och natta dottern och sedan åka, eller iaf ta en promenad... (är hemma hos mina föräldrar)
Användarens profilbild
Av Jemmah
Åh, så spännande :eld: (inte den delen med sinon då ... :lol: )
Lycka till!
Användarens profilbild
Av Myrten
LYCKA TILL!

Jag ställde samma fråga som du för inte så länge sedan och fick svaret att det gick alldeles utmärkt att tumla Sinon, men jag behövde aldrig göra det.
Användarens profilbild
Av disavi
NeaVida skrev:Det är tre-fyra minuter emellan värkarna, men jag kan liksom snacka mig igenom dem. De är helt "hanterbara" (så länge jag inte står upp - då gör det ont som bara attans ner i knäna)...

Jag vet faktiskt inte när jag "borde" åka in... Ska kanske ta och natta dottern och sedan åka, eller iaf ta en promenad... (är hemma hos mina föräldrar)
Jag kan inte tipsa när du borde åka in.. Men ja hoppas iaf att det går bra för er!
Användarens profilbild
Av sagogrynet
Oj vad spännande! :D
Hur går det med värkarna?

Lycka till! :vågen: :eld: :heart:
Av Jinxan
sagogrynet skrev:Oj vad spännande! :D
Lycka till! :vågen: :eld: :heart:
:iagree:
Av doc
NeaVida skrev:Det är tre-fyra minuter emellan värkarna, men jag kan liksom snacka mig igenom dem. De är helt "hanterbara" (så länge jag inte står upp - då gör det ont som bara attans ner i knäna)...

vad spännande!! Lycka till!
(är lite avundsjuk....så sugen på ett-två barn till :oops: )

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?