Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ullegulle
Nu när det har varit stekhett i några dagar så är det (som ni alla vet ;)) bara lagom kul att bära.
Särskilt om barnet ifråga är 16 månader, är lite trött, vill gå själv men inte orkar och knäna viker sig av trötthet.
:roll:

Då "hittade" jag min supertjusiga tyramyra ringis i hyllan! :D
Den har de senaste dagarna fått tjäna som:

*bärdon
*koppel runt magen så att mamma kan hinna med när benen viker sig på S. (skönt att slippa gå frammåtlutad)
*handduk efter svalkade bar i plaskdamm. (tur att sådana finns!!)
* Sarong till mig när jag inte hade med mig bikini till plaskdammen och byxorna inte gick att vika upp..
* "nu Måste du du sitta still i kundvagnen" redskap.

Många användningsområden, eller hur? ;)
Av Aelia
Bra solskydd om man har glömt filten hemma, eller som en filt är den oxå perfekt
Av Jinxan
Låter som om jag måste skaffa mig en ringsjal också:)
Användarens profilbild
Av Bina
:notes: vilken TUUUR att du hade just en sådär fiiin liggande också :wink: :purskis: :avis:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Aelia skrev:Bra solskydd om man har glömt filten hemma, eller som en filt är den oxå perfekt
Det är sant!
Skriver ner på min lista... ;)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Fungerar även bra att fånga in shetlandsponny på rymmen med :D
Användarens profilbild
Av mjukdjur
Wow! Jag som precis håller på att motivera för min sambo varför jag MÅSTE ha en ringsjal när jag redan har en massa andra sjalar och precis köpt en sele. Många nya bra argument här ju :wink:
Användarens profilbild
Av soffan
Men alltså vi får nog ha träff igen för du måste helt enkelt vissa mig det smidiga med ringisen för jag fattar inte huuuuuuur jag ska göra :x Nu har jag haft fem olika och det funkar ju inte......jag blir gaaaaaalen :hopmad:
Användarens profilbild
Av Monnis
zero.sara skrev:Fungerar även bra att fånga in shetlandsponny på rymmen med :D
:lol: det måste ha varit en syn!
Användarens profilbild
Av Mango
Jeg ELSKER også mine ringsjaler for tiden! De er hurtige og praktiske og fylder ingenting. Og så kan man bære sin 4-årige på ryggen, når han har slået knæet. :D

Bild
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Mango skrev:Jeg ELSKER også mine ringsjaler for tiden! De er hurtige og praktiske og fylder ingenting. Og så kan man bære sin 4-årige på ryggen, når han har slået knæet. :D

Bild
Åååå vilken fin bild! :loving:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?