Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag är nyfiken på vad det var för sjal. Länk kanske :mitvit: :wink:
Användarens profilbild
Av nennie81
Fanns en tråd under säljes för en tid sedan, har tyvärr ingen länk och tråden är borta sen en tid tillbax :oops:

Men som sagt jag vet att jag inte e ensam om att vara nyfiken på vem den hamnade hos :lol: 8)
Användarens profilbild
Av mica
Ja!!
Jag tror nästan att det inte var en sjalbarnsmänniska. Mycket märkligt.
Av Aelia
Är oxå nyfiken, det var ju nån från Sverige, så det MÅSTE va nån härifrån :rock:
Av LL
Åh, vad är det för särskilt med den sjalen? Rosa, e-bay :?: Får väl börja hänga där själv för att förstå, kanske. Men det ska jag nog inte göra för då blir det ännu mindre gjort på jobbet....
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Ja just det ja, den sjalen... :twisted:
Jag vill också veta vem som köpte den! :wink:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
nennie81 skrev:Det var inte sannasmamma som norpade den *nyfiken i en strut skickade PM och frågade dagen efter budgivn. gick ut*
Synd, annars kanske den hade avrit till salu strax igen... :wink: :wink:
Användarens profilbild
Av nennie81
Katharina skrev::lol: :lol: :lol: :lol: Vad roliga ni är :-) Köparen kanske inte ens finns här :-) Ni får annonsera på familjeliv, kanske var det en sjalbarns-wannabe som köpte den ;-)
Äh jag e heeelt övertygad om att köparen finns här men inte vågar ge sig till känna :mrgreen:
Köparen reggade sig på Ebay i samma veva som vi diskuterade sjalen här på forumet å det kan ju inte vara slumpen eller hur :roll: :hellu:
Användarens profilbild
Av tinaw
Eller kanske att köparen såg sin drömsjal och reggade sig på ebay helt omedveten om vad som försigicks på sjalbarn :wink:

Vad var det för sjal? *nyfiken*
Användarens profilbild
Av miriel
... så startades legenden om den rosa hoppizen....

:lol:

Spännade vem är det som har den!? Eller kommer det bli en legend som berättas här på sjalbarn i generation efter generation? :wink:
Av Aelia
miriel skrev:... så startades legenden om den rosa hoppizen....

:lol:

Spännade vem är det som har den!? Eller kommer det bli en legend som berättas här på sjalbarn i generation efter generation? :wink:
Hahaha, kanske det :lol:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?