Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smedsboemma
Jag vet att detta har varit uppe någon gång förut, men jag hittar inte tråden.
När jag knyter omslutet kryss på ryggen så blir det bra nuförtiden :D , men efter ett tag, när Pyret börjar flaxa med armarna och vända sig hit och dit så bryter hon sig liksom ur knytningen. Det är inte det att hon vill komma loss, men de korsade tygstyckerna åker ofrivilligt isär och hon tippar bakåt.
Går det att göra något åt, eller är det bättre att ta en annan knytning? Jag tycker annars att omslutet är skönare än ryggsäck.
Användarens profilbild
Av Myrten
Jag har samma problem och hoppas att någon svarar snart...
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Jag hoppas också att nån svarar snart. Alla har väl semester, tydligen från sjalbarn också :roll:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Önskar att jag hade något vettigt svar, men för mig är det sele eller MT som funkat bäst på ryggen :roll:
Användarens profilbild
Av zingo
I den här gamla tråden finns endel "matnyttigt" om ryggbärning! http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... ighlight=k
Användarens profilbild
Av Isanna
Sjal tycker jag är skönast på ryggen, men inte när man har ett barn som bryter sig ut och inte riktigt har stadgan i ryggen att hålla sig uppe ändå. Då är sele eller MT toppen precis som Kajsa sa. Den går liksom inte att bryta sig ur.
Användarens profilbild
Av smedsboemma
:vågen: Tack för svar!! Flera på en gång till och med.
Nu är ju min tjej drygt ett år och hon trivs jättebra på ryggen. Det är inte det att det känns osäkert att knyta upp henne, utan att hon efter ett tag vill ha armarna utanför (hon är lugn och inte alls vild) och då sjunker de korsade tygstyckena isär och sittplatsen blir grundare.

Av någon anledning hakar you tube upp sig så jag lyckas inte se Vrikkesikker, men det kanske kan vara en lösning.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Isanna skrev:Sjal tycker jag är skönast på ryggen, men inte när man har ett barn som bryter sig ut och inte riktigt har stadgan i ryggen att hålla sig uppe ändå. Då är sele eller MT toppen precis som Kajsa sa. Den går liksom inte att bryta sig ur.
Ja, jag får väl skylla på att mina barn är "utbrytnings-benägna" då :wink: :P :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?