Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Så här härligt ser det ut med nya plagg i busarnas garderober nu:

Bild
Rikards kläder (han har inte fått allt nytt, till skillnad mot de andra killarna - men å andra sidan så är det mesta ganska nysytt. Den mjuka byxhögen är dock ny, liksom fyra tröjor/t-shirts) till vänster & Rasmus till höger.

Bild
Rikards byxor. Härlig färgblandning

Bild
Robins färgsprakande klädsamling! Inte riktigt allt sytt nu - men nästan (dock allt oanvänt)

Nu kan jag stoltsera med att det BARA finns hemmasydda plagg i garderoberna för barnen OM man bortser ifrån shortsen då ;-)
Senast redigerad av Marine78 den fre aug 01, 2008 06:38, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Å vad färgglatt och fint!
Användarens profilbild
Av knutis
:shock: Men du, du är ju helt otrolig!! Vad snyggt det ser ut :vågen: .

Vart köper du alla fina tyger? Jag blir så avundsjuk....
Användarens profilbild
Av sagogrynet
:love: Åh, vad mycket fint!
Jag älskar dina tyger! Elefanterna! :heart: Ugglorna! :loving: och kaninerna! :app: och sedan älskar jag ju randigt! :mums:

Vilka lyckliga barn du har! :D
Användarens profilbild
Av norkmedoo
:love: jag svimmar!

fantastiskt härligt!!! :vågen:
Användarens profilbild
Av Helma
:urule: Vilka härliga kläder dina killar har fått!
Användarens profilbild
Av Monnis
Blir glad av att titta i den garderoben :love: vilka fina kläder och härliga färger!
Användarens profilbild
Av Puma
Oh va härligt! Vilken tur dina killar har som har en sådan händig mamma. Som en personlig klädbutik, med en otroligt bra smak!

Karameller!
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Vad fint det ser ut! :loving:
Kul med elefanttyget. Jag har en liten babytröja i ett sånt elefanttyg som är kvar från när jag var liten, 70-talet alltså. Den är ärtgrön med vita elefanter och inte hemsydd. Tunnsliten men fullt användbar fortfarande!
Av Marine78
knutis skrev::shock: Men du, du är ju helt otrolig!! Vad snyggt det ser ut :vågen: .

De inköps främst hos Jofotex (ugglor, kaniner, en hel del blommigt och velour) men även Nea Nobelle, JNYdesign m fl Muddväv MG tyger t ex, men efter att ha testat Stoff & Stils föredrar jag den. Men Jofotex är nummer 1 *skratt* eftersom jag "bara" har 4,5 mil dit.
Av Marine78
knutis skrev::shock: Men du, du är ju helt otrolig!! Vad snyggt det ser ut :vågen: .

De inköps främst hos Jofotex (ugglor, kaniner, en hel del blommigt och velour) men även Nea Nobelle, JNYdesign m fl Muddväv MG tyger t ex, men efter att ha testat Stoff & Stils föredrar jag den. Men Jofotex är nummer 1 *skratt* eftersom jag "bara" har 4,5 mil dit.
Av Marine78

Av Marine78
TACK alla för era goa kommentarer. Som klädintresserad (eller snarare barnklädesintressserad) är det med stor tillfredsställelse och stolthet som jag presenterar deras kläder och det är ju så kul att få positiva kommentarer om dem.

Nu lite svar på några funderingar jag läste:
de flesta tygerna kommer från Jofotex, sedan lite från JNYdesign (har ju färgat de naturvita kaninerna i lila och tomatrött förutom originalfärgerna turkost och brandgul) och E-slöjd och lite annat smått och gott. Det mesta står i bloggen om man är nyfiken på mer info ikring vart de olika tygerna kommer. En hel del velour från Nea Nobelle och Andersson & Hjalmarson bl a.

smedsboemma: elefanterna skall komma i grönt har jag hört mot slutet av augusti/början september, så det blir väl lite nytryck där ;-)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?