Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Boadicea skrev:Som det ser ut på bilden tycker jag att hon verkar kunna ha benen utanför, i stora sitsen, som vanligt s.a.s. Kan du inte prova och fota då?
Jag kan nog hålla med där. Vilhelm satt fasligt brett med benen när han var två månader.
Av Blårand
Boadicea skrev:Som det ser ut på bilden tycker jag att hon verkar kunna ha benen utanför, i stora sitsen, som vanligt s.a.s. Kan du inte prova och fota då?
Så här ser det ut:
Bild
Hennes fötter skulle behöva komma förbi själva yttertyget som är under rumpan om du förstår vad jag menar. Men hon kan inte grensla så brett med benen, hon är förliten som jag upplever det.
Användarens profilbild
Av eM
Om hon har tyget på selen i knävecken så borde hon vara tillräckligt stor, vilket det ser ut som på bilderna tycker jag, och då är det ju bara och ha benen/fötterna lite mer ut åt sidan liksom...
Av Blårand
Boadicea skrev:Hur känns det om du provar att sätta på dig midjebältet först och sen sätta i henne då? Jag tycker inte det ser ut som att det ska vara nåt problem, men det är ju svårt att avgöra på bild. Det ser ut som att det är fötterna som vill in, s.a.s, men de kan man ju lyfta på.
Ja det är fötterna som vill inåt liksom.
Det går inte att dra tillräckligt mycket utåt/uppåt.Hon skriker i högan sky på ett sätt som gör att man förstår att det är mycket, mycket obekvämt.

Nu ska jag ta en paus, hon är inte på humör mera nu.
Jag återkommer igen efter våran semester, tills dess är det fullt upp. Tack snälla för att ni engagerar er och tom vill träffas!
Jag skickar PM till er sen om ni fortfarande är upplagda :D
Användarens profilbild
Av eM
Trist :( Hoppas ni får en skön semester!

Det kanske fungerar bättre för er med sjal nu när hon är så liten och så får selen vila lite tills det är dax att börja bära på ryggen... Kan verkligen rekommendera att gå på en sjalträff, dels är det jättetrevligt och sen kan du ju få hjälp med att få allt rätt!

Jag hade som sagt lite problem med Butterflyen första gångerna också men när jag fick alla spännen rätt så tycker jag verkligen den är toppen för ryggbärning!
Användarens profilbild
Av Ingrid
Hur har det gått? Jag skulle tro att hon kan ha benen utanför. Om du inte får någon rätsida på det får du självklart gärna komma till vårt showroom någon fredag (på Hälsingehöjden i Stockholm) så kan jag försöka hjälpa dig med selen.
Av Lillblomma
Förlåt att jag hackar en tråd så här, men jag undrar om ni fortsätter med showroom även i augusti? Hemidan säger fredagar 10-17 under juni o juli...

//A
Användarens profilbild
Av Ingrid
Lillblomma skrev:Förlåt att jag hackar en tråd så här, men jag undrar om ni fortsätter med showroom även i augusti? Hemidan säger fredagar 10-17 under juni o juli...

//A
Oj då, ja det ska vi visst göra! Tänkte inte på att det var dags att ändra, nu är det ju 1 augusti på fredag. Det har ju varit lite testverksamhet med showroomet nu i början, men som det ser ut nu kommer det att vara öppet alla fredagar året om, och från och med någon gång i augusti-september även en dag till i veckan, troligtvis tisdagar. Förhoppningen är att det inom ett år kanske ska gå att ha öppet alla veckodagar...
Av Blårand
Tänkte bara berätta att selen funkar nu. Dottern är 4,5 månad och 66 cm lång. Nu sitter hon perfekt i den "vanliga sitsen".

:D
Senast redigerad av Blårand den ons aug 20, 2008 21:41, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av frida
Blårand skrev:Tänkte bara berätta att selen funkar nu. Dottern är 4,5 månad och 66 cm lång. Nu sitter hon perfekt i den "vanliga sitsen".

:D
:D Gött!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?