Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av frida
Provbar en babydesign ecowrap en liten stund hos Satsumo häromdagen och blev förtjust i gummikänslan i stretchen. En kanonsjal för långbärning kändes det som. Men nu undrar jag om den behåller fastheten efter tvätt eller om den blir mjuk, gosig och alldeles.....vanlig?
Användarens profilbild
Av frida
Puff, vill veta!!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Hör efter med nevin, jag har för mig att hon har en sån. PM är lättaste sättet att få kontakt med henne just nu :wink:
Användarens profilbild
Av nevin
Haha, jag hoppade in superkort här och ramlar direkt på den här tråden!

Jag ska tvätta min i dagarna, jag kan berätta sedan hur den blir! Den ska tvättas och säljas, för jag använder den så sällan :(
Användarens profilbild
Av nevin
Nolina skrev:
nevin skrev:Haha, jag hoppade in superkort här och ramlar direkt på den här tråden!

Jag ska tvätta min i dagarna, jag kan berätta sedan hur den blir! Den ska tvättas och säljas, för jag använder den så sällan :(
Vilken färg :?:
den är brun, faktiskt väldigt snygg enligt mig själv :)
Användarens profilbild
Av zero.sara
nevin skrev:
Nolina skrev:
nevin skrev:Haha, jag hoppade in superkort här och ramlar direkt på den här tråden!

Vilken färg :?:
den är brun, faktiskt väldigt snygg enligt mig själv :)
Den är jättesnygg tycker jag :)
Användarens profilbild
Av frida

Ännu otvättad men efter användning, har den nu mjuknat mycket?
Användarens profilbild
Av frida
Eller hoppsan, du skrev ju "inte använder den så mycket" :oops: Omformulerar: efter några gångers användning, känner du nån skillnad?
Användarens profilbild
Av nevin
Jag köpte den i januari och använde den rätt mycket då, men nu är det väldigt sällan den får komma längre än till sjalhyllan tyvärr.

Men när jag började använda den kändes den ganska stor och stel att knyta, nu när den är insutten och lite använd tycker jag bara den är helt underbar. Den har mjuknat, inte så att den blir svaijig, men inte så "nystel" om du förstår vad jag mernar med det? Den är fortfarande väldigt stadig och skön för både mig och liten.
Användarens profilbild
Av nevin
Nu är sjalen tvättad, i 60 grader och med väldigt lite slökjmedel. Den är provknuten med min lilla kille (som för övrigt sken som en sol när jag knöt upp honom i den!) och det är precis som innan. Smidig, men fast och lättknuten! Enda skillnaden är att den luktar gott nu :)
Användarens profilbild
Av zero.sara
nevin skrev: Enda skillnaden är att den luktar gott nu :)
:Hahaa:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?