Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Yo Mama skrev:Jag lääääängtar efter att Sigvard ska bli stor nog att kunna sitta direkt på bältet i manducan, som det är nu tar han ofta sats med sina små fötter mot bältet och försöker streta sig ut :roll:

När har era små varit stora nog att kunna sitta direkt på bältet?

Jg har förstått det som att när "sitsens" tyg når från knäveck till knäveck, då kan barnet sitta utan "bebis flärpen"! Så man får nog testa lite då och då. Min dotter på tre månader och 58 lång kan inte sitta utan flärpen än..

Men det ser knas ut med hennes små ben som sticker ut i en konstig vinkel från sidorna..
Användarens profilbild
Av emellen
Isa som är 3 månader och 62 cm lång sitter bra med benen utanför, det beror ju på hur långa ben de har. Testa och se - om knävecken är utanför selen och han kan böja benen så är han ju tillräckligt stor! :)
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag har iofs ingen manduca, men Disa var 6 veckor när hon satt i becon.
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Just nu sitter inte Ellen bra i manduca alls. Verkar som om hon är i någt sorts mellanläge. För trångt med bebisflärpen men för korta ben för att slippa. Så just nu sjalar i bara, vilket är lite jobbigt med tanke på värmen! Men det är nog mer jag som lider.
Användarens profilbild
Av Elin G
Vid två månader gick det sådär, vid tre månader fungerade det super.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?