Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
på vad jag har gjort de senaste två dagarna:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Men det här är bara en fjärdedel utav allt som är gjort - så vill man se mer får man kika in hos mig ;-) Grabbarna bus kommer bli ordentligt ekiperade i höst i alla fall (nåväl, plaggen lär landa i garderoben så snart samtliga är färdiga - kanske om en vecka eller två)
Användarens profilbild
Av binaem
starkt jobbat! Jättesnyggt!
Användarens profilbild
Av Helma
Fint som vanligt! Elefanttyget är ju underbart!!!
Användarens profilbild
Av Kusmi
Oj vad du hunnit sy upp! Fint!
Användarens profilbild
Av lingonben
Den röda elefant-tröjan! :love:
Av Marine78
Apelsin skrev:jättefint, men var har du hittat elefanterna? Finns de på internet?
Jofotex, Söderköping! De skickar om man vet exakt vad man vill ha. Finns med vita elefanter på röd, brun eller gul botten! Uuuunderbara!

Tack för alla kommentarer - det är galet roligt, men också jobbigt att köra på som en tok med alla plagg. Hade 50 plagg tillklippta (kunde inte sy så mkt förra veckan så jag klippte till desto mer) i lördags kväll och idag är det faktiskt bara 22 plagg kvar! Och jaaa, det ÄR verkligen bara till mina egna grabbar!
Av Marine78
Apelsin skrev:
Marine78 skrev:
Apelsin skrev:jättefint, men var har du hittat elefanterna? Finns de på internet?
Jofotex, Söderköping! De skickar om man vet exakt vad man vill ha. Finns med vita elefanter på röd, brun eller gul botten! Uuuunderbara!

Tack för alla kommentarer - det är galet roligt, men också jobbigt att köra på som en tok med alla plagg. Hade 50 plagg tillklippta (kunde inte sy så mkt förra veckan så jag klippte till desto mer) i lördags kväll och idag är det faktiskt bara 22 plagg kvar! Och jaaa, det ÄR verkligen bara till mina egna grabbar!
herregud människa :shock: :lol:

vad kostade det? bra kvalite? som kaninerna?
Ja, det är bra kvalitet på elefanterna. Tycker det är lite stummare - blir intressant att se efter några tvättar. Priset är det samma som för ugglorna d v s 139 kr/m. Kaninerna är mjukare upplever jag det som, men lite lite tjockare.

*fniss* ja lite smågalen kanske ;-) men så får killarna en ny fräsch garderob till sensommar/höst och så kan jag vila ordentligt med gott samvete :-) (ha ha som om jag skulle kunna låta bli maskinen - möjligen under pistolhot)
Användarens profilbild
Av Summer
Blir så sugen på att göra som du :D

Men orken tryter just nu. Hoppas den kommer tillbaka :D Du inspirerar i alla fall!
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Du är helt makalös kvinna :D 8) Super fina kläder som alltid :urule:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
åh! :love:
älskar de där elefanterna!

har en gul elefanttröja från 70-talet som jag älskar :loving:
Användarens profilbild
Av Sedum
Jätte fina som vanligt! :-D

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?