Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anki80
Jag köpte en Moby wrap när jag fick min lilla kille i slutet av förra året.. tycker den fungerar bra.. fast har nu blivit sugen på en ringsjal.. mindre bök när man lallar runt hemma o han ska tex tas ur när han somnat.

sen e jag sugen på en vävd långsjal oxå!!!

men hur fungerar storlekar o längder på dessa??? o vilken sort ska man välja???

Jag har noll koll juh!!!

Ska kanske tillägga att jag har dålig rygg o e ganska överviktig dessutom...
Användarens profilbild
Av jag71
:lol: Låter nästan som mitt första inlägg! Fast jag hade inte burit alls i sjal och jag är mer än ganska överviktig (även när jag inte är gravid med tvillingar :D ) Första frågan är "Vart bor du?" Kan du gå på en sjalträff och kolla är mycket vunnet. Skulle faktiskt rekomendera en långsjal och inte en ringsjal fast det är ju jag! :lol: Just nu kommer jag och ringsjalen inte riktigt överrens utan jag har lagt den på hyllan ett tag till och har du dålig rygg så ja... ringsjalen snedbelastar.
Ska krypa ner i sängen igen nu, var bara upp en tur för att motverka allt ont.
Användarens profilbild
Av melles mamma
vart i landet bor ni? det bästa är ifall ni kan få prova lite olika och få en live-demo :D
Användarens profilbild
Av April
Jag hade behållt tirkåsjalen, tills det att den känns ostadig... därefter hade jag sålt den och köpt en diagonalvävd långsjal (min personliga favorit är Bebina Stjärntecken - mjuk och go... det finns även EasyCare, Didymos, Stork, Hoppe osv ;-)).

En ringsjal kan man använda som komplement till långsjalen, länge. Jag älskar min Ringo (andra tycker mindre om den ;-)).

Som sagt; det bästa är nog att träffas på SjalTräff eller ta kontakt med SjalAmbassadör - innan du bestämmer dig!

Kram
Användarens profilbild
Av tinaw
Värmlänningarna är ganska aktiva här på sjalBarn, pma tex Anso eller Skogskajsa eller melon. Håll utkik under "bärsjalsträffar" så ser du när de planerar att träffas o fika och prata sjal igen. Några bor i Karlstad, några i Forshaga, några lite överallt tror jag.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag hade också behållit trikåsjalen så länge det känns bra. Sedan hade jag satsat på en diagonalvävd långsjal. Som komplement som ett snabbare alternativ en ringsjal eller bärpåse.
Användarens profilbild
Av Scharlott
tinaw skrev:Värmlänningarna är ganska aktiva här på sjalBarn, pma tex Anso eller Skogskajsa eller melon. Håll utkik under "bärsjalsträffar" så ser du när de planerar att träffas o fika och prata sjal igen. Några bor i Karlstad, några i Forshaga, några lite överallt tror jag.
Här i Västsverige är det himla mysig stämning på sjalträffarna och alla är varmt välkomna gamla som nya. Är övertygad om att det är likadant i Värmland. Du kommer träffa många glada människor som kan hjälpa dig med val av sjalar... och så kan du prova innan du köper och få tips och råd hur du kan knyta. Dessutom får du många nya trevliga vänner, så ja, en sjalträff rekommenderas varmt! Välkommen hit till Sjalbarn också förresten :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?