Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Ikväll testade jag att bära Albert i Mobyn och det var ju supermysigt med trikåsjal. Dock kändes det lite svajigt trots att jag knöt så hårt som A gick med på. För att komma till saken - behöver jag en Sino? Jag har fått för mig att de funkar bättre till tyngre barn än Mobyn...
Användarens profilbild
Av Aurian
Klart du behöver en SINO :wink: :wink: :wink:

Jag tyckte att Mobyn kändes för svajig när V var tre månader... Men vid 7 mån ålder känns SINO hur bekväm som helst! Självklart kan man avlastningsmässigt inte jämföra med en vävd, men jag funderar på att skaffa en att ha som hemmamys-sjal :P
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Nämen, så ni pratar... :twisted: Jag som just funderat i liknande banor :oops:

Men, visst är det rätt dyr :nono: :lol:
Användarens profilbild
Av Helena
Går mot strömmen, jag skulle nog inte köpa en trikåsjal till ett barn över sex månader, för jag gillar vävda sjalar så bra, och så funkar väl inte Sinon så bra till ryggknytningar.

Men jag har ju som sagt inte provat Sinon, men jag skulle nog lägga pengarna på en vävd sjal till istället eller något annat roligt.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Hehe jag har oxå funderat på sen sino :oops:
Så jag säger! Ja helt klart ska du köpa en sino! :twisted:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Det beror kanske lite på vad du ska ha den till...eller..när du tänkt använda den..jag behöll min moby så länge (har NYSS sålt den) för jag tänkte ha den som myssjal då han var sjuk...fast...han var bara sjuk typ en gång :roll: Men nu tänkte jag använda fleecepouchen till det istället. Hur mkt jag än älskade mobyn... (och den långa röda fleecesjalen jag stoppade buebos baby i..mmm...) så...nä...tyvärr...jag vet inte :hmm:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag vill ha en sjal för hemmamys mest... Albert känns för tung för Mobyn och jag vill att den ska hålla för minst ett barn till... Fast jag kanske ska avvakta och se hur vi trivs med fleecepouch innan jag köper ännu en elastisk :roll: Vet inte om jag skulle kunna motivera en så dyr sjal bara för mys med tanke på vår ekonomi (och alla andra sjalar jag bara måste ha :wink: )
Av Aelia
Klart du behöver en sino. Vi älskar våran :lol:
Användarens profilbild
Av Bina
ABSOLUT!! :heart:

Albert är så liten ännu och ni har många mys-månader kvar att bära med en Sino!
Användarens profilbild
Av Helena
Till äldre barn tycker jag det är roligare med vävda sjalar i kortare längder, typ 3,6 och 4,2.
Långa sjalar blir ju lätt bara liggande när barnet blir lite över året.

Men det beror ju på hur mycket du bär på magen.

Egentligen är väl valet inte så svårt :lol:, har du pengar så köper du en Sino eftersom du är nyfiken på den, har du inte pengar, så klarar du dig ju säkert utmärkt med dina vävda sjalar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?