Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
:(... jag hade nog "krysslagat" sjalen beroende på hur stort hålet är och var det sitter såklart.

Sitter det så att du kan brodera något fint över eller sätta någon fin liten dekorgrej över lagningen?
Användarens profilbild
Av korell
Nej! sånt får inte hända :evil:
Vet inte hur jag hade lagat..... Om det inte är så stort hade jag nog bara "fullagat" genom att zz över lite så att det inte repar sig större.

Ngn dubbelsidig applikation annars kanske?
Användarens profilbild
Av frida
Vår Ringo har också gått sönder :( Eller snarare blivit utsliten, precis där ringarna alltid justeras sa det knak häromdagen, en liten reva. Men får väl byta axel om det blir värre, eller byta med en vänsteraxlad :roll:
Ringo :heart:
Vad för typ av hål blev det? Ritch, klipp eller spets?
Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Jag tycker ni ska reklamera till Looma!!! Det har en kompis till mig gjort och hon fick en helt ny sjal, mot att hon returnerade den trasiga till dem. Kontakta Looma direkt tror jag, inte återförsäljaren. De är väldigt rädda om sitt varumärke har jag förstått.
Användarens profilbild
Av frida
Hs Bobbo skrev:Jag tycker ni ska reklamera till Looma!!! Det har en kompis till mig gjort och hon fick en helt ny sjal, mot att hon returnerade den trasiga till dem. Kontakta Looma direkt tror jag, inte återförsäljaren. De är väldigt rädda om sitt varumärke har jag förstått.
Om min sjal hade varit ny hade jag nog gjort det men nu är den kärlekssliten:love:
Användarens profilbild
Av naimiez
Apelsin skrev:har set sjalen och något hål är det inte, eller jo, ett hål är det allt, men det hon kallar hål är en sto fet reva. Tyckte nästan sjalen såg utsliten ut, den var väligt tunn, så tun är inte min ringo.
?? Är inte mycket använd......jag är andra ägaren och den har varit så tunn hela tiden. Inte mycket använd av förste som sålde den tidigt till mig.....den blir ju inte tunnare för att den ligger i lådan :? :cry:
Användarens profilbild
Av korell
naimiez skrev:
Apelsin skrev:har set sjalen och något hål är det inte, eller jo, ett hål är det allt, men det hon kallar hål är en sto fet reva. Tyckte nästan sjalen såg utsliten ut, den var väligt tunn, så tun är inte min ringo.
?? Är inte mycket använd......jag är andra ägaren och den har varit så tunn hela tiden. Inte mycket använd av förste som sålde den tidigt till mig.....den blir ju inte tunnare för att den ligger i lådan :? :cry:
Reklamera!
Om den är tunnare än andra ringos så kanske det är ett måndags ex?
Jag menar hallå!; välanvänd eller ej, det låter typ omöjligt att slita ut tyget MITT PÅ en ringsjal.... så ska det ju inte vara på en så dyr sjal.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?