Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
En kompis fick en liten Måns för en månad sedan. I morgon ska vi dit och titta på underverket. (tänkte ta med mig trikåsjalen- kanske kan få bebismysa lite i den igen :heart: ) I presenterna kommer detta att finnas.

Bild
En elefant till lillkillen och en till storasyster och så en gosig kofta till kyliga kvällar.

Bilden blev lite konstig, ärmarna är inte lika smala i verkligheten.
Användarens profilbild
Av Monia
Oh så fint!!! :loving: Är koftan virkad?
Användarens profilbild
Av jag71
Helen skrev:Jag blev lite småkär i elefanterna :heart:
Jag blev inte lite småkär, jag blev störtförälskad! kanske är det bäst att berätta att jag samlar på elefanter
Användarens profilbild
Av jag71
Alltså jag vill bara tala oma tt jag tyckte tröjan var hur söt som helst den också men elefanter är ju alltid elefanter! :wink:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Härär mönstret till elefanten. På engelska men inte så svårt att förstå. Säg till om det är något ni behöver hjälp med.

Finns massor med andra fina amigurumi mönster också!
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Maddemoa skrev:Härär mönstret till elefanten. På engelska men inte så svårt att förstå. Säg till om det är något ni behöver hjälp med.

Finns massor med andra fina amigurumi mönster också!
Tack, där fanns det ju massor av kul saker :love:
Av vickan1976
Tack för att du delade med dig av sidan! Där fanns massor kul. Är bara rädd att jag inte skall förstå vad de menar, men det går nog om man bara sätter sig ner och försöker.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
vickan1976 skrev:Tack för att du delade med dig av sidan! Där fanns massor kul. Är bara rädd att jag inte skall förstå vad de menar, men det går nog om man bara sätter sig ner och försöker.
Om man kan virka är det inte så svårt att förstå. Men man måste läsa noga.
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Presenten blev mycket uppskattad :D Speciellt storasysters elefant :D
Lillkillen har växt så snabbt att koftan passar honom nu =30 grader ute. Inte så bra kanske.
Användarens profilbild
Av Camilla74
Åh, jag vill också ha en sån elefant!! :heart:
Användarens profilbild
Av Fryle
O så fina presenter!

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?