Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Shuna76
Visst kan jag det! :)
Användarens profilbild
Av Yonez
skall bli spännande att höra, är riktigt sugen själv.
Säljer hon PUL-tyg oxå eller bara maskin?
Användarens profilbild
Av Shuna76
Tror inte hon säljer tyg, bara tillbehör typ knappar, storlekslappar o.s.v men jag har inte kollat riktigt. :hmm:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Igår blev pressen skickad :) Nu är det bara att hålla tummarna att den inte fastnar i tullen.. :roll:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Pressen ligger på posten & väntar på mig! :D :eld: :app: :vågen: :vågen: :vågen: Sambon tyckte jag var mycket konstig när jag stod här nyss & hoppande jämfota & viftade med avin..jaja..lite galen är jag kke.. :roll:
Användarens profilbild
Av erisara
Spännande.

Då ser vi fram emot en recension. För det är mycket snyggare med plastknappar.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Ja, men nu måste jag paniksy ju..har inget att knappa..:( Ska sy imorgon..minst 5 blöjor, tur att det regnar.. :D Undra när posten öppnar..:hmm: Jag hänger nog på låset :lol:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jahaja, nu har jag hämtat ut pressen..men jag fattar inte riktigt hur delarna ska sitta :oops: Får väl prova mig fram då..hade varit en fördel med en bruksanvisning :roll: Men stabil & bra verkar den. Likadan som den som finns på Babyheavens sida, men denna är grön..fick med 5*50 sets med extra snaps i olika färger oxå :D
Användarens profilbild
Av Shuna76
Nu har jag provat den! Den funkar jättebra & är lätt att använda :D Förresten så slapp jag tullen & momsen, ingen extra frakt heller så totalt betalade jag 824:- för press, 2 verktygsset & 1000 knappset, superpris tycker jag! :)
Användarens profilbild
Av zmurfan
BILD!!
Jag vill se hur pressen och knapparna ser ut som du köpte. :)

Och gärna något alster sen med egenhändigt ditsatta knappar.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Jag har ingen bild på alster ännu, men pressen ser ut så här:
Bild

Och knapparna, fast dålig färgåtergivning:
Bild

En hel låda full med caps/hattar:
Bild
Användarens profilbild
Av erisara
Ooooh. Nu blev jag avundsjuk. Dags att börja spara tror jag.
Användarens profilbild
Av melon
Shuna76 skrev:Nu har jag provat den! Den funkar jättebra & är lätt att använda :D Förresten så slapp jag tullen & momsen, ingen extra frakt heller så totalt betalade jag 824:- för press, 2 verktygsset & 1000 knappset, superpris tycker jag! :)
:shock: Det var ju inte farligt! Jag har länge velat ha en men räknat på minst det dubbla priset.
Användarens profilbild
Av Shuna76
:) Jag har använt den till att knappa ett solskydd till bilbarnstolen & nu håller jag på med några av mina första blöjor som tyvärr blev för små för Noomi..tycker den funkar toppen! :D Sambon är jätteimponerad & försöker ständigt hitta nya grejor som kke behöver en knapp eller två :lol:

Ett mycket lyckat köp..enda nackdelen är att jag nu behöver mer PUL-tyg så jag kan sy mera blöjor som jag kan knappa & köpa mer tyg igen så jag kan sy ännu fler blöjor..:hmm: Undra om blöjöverskott funkar som argument för en bebis till? 8)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?