Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Maroschka
Jag hade ju manducan men jag kom inte överens med den. Är det den enda selen man kan använda från nyfödd?
Finns det ingen annan sele jag kan bära henne i ännu?

Ge mig förslag. Jag älskar mina sjalar men skulle vilja ha iallafall en sele också.

Hon är nu dryga 5 veckor och väger ca 4800g.
Av Maroschka
:o :o
Läste mig just till att Beco Butterfly går använda och hittade Sophian :shock: :shock:
Så snygg den är!! Men 1500kr....jag skulle ju få ha ångest i flera år om jag köpte en sele för så mycket pengar....jobbigt!
Av Aelia
Du kommer inte att ångra dig och glöm inte att andrahandsvärde är väldigt hög på Beco
Av Maroschka
Aelia skrev:Du kommer inte att ångra dig och glöm inte att andrahandsvärde är väldigt hög på Beco
Ok nu avgjorde du :shock:
Jag beställde en. Shise så mycket pengar...ojojoj det här kommer INTE sambon få veta något om.
Av Aelia
Maroschka skrev:
Aelia skrev:Du kommer inte att ångra dig och glöm inte att andrahandsvärde är väldigt hög på Beco
Jag beställde en. Shise så mycket pengar...ojojoj det här kommer INTE sambon få veta något om.
Sambo veta? Nu vet jag inte vad du pratar om :floet2:
Av Maroschka
Aelia skrev:
Maroschka skrev:
:lol: :lol:

Usch sitter med svår ängest just nu. Iom att jag bara går hemma med FP så är det mycket pengar...vad flög det i mig??!!
Kanske jag ska maila och avbryta beställningen...hmm..å jag vet inte.
Av Aelia
Maroschka skrev:
Aelia skrev:
Maroschka skrev:
:lol: :lol:

Usch sitter med svår ängest just nu. Iom att jag bara går hemma med FP så är det mycket pengar...vad flög det i mig??!!
Kanske jag ska maila och avbryta beställningen...hmm..å jag vet inte.
Ingen har mycket pengar när man är hemma, och du måste ju ha en sele, har du inget du kan sälja för att inte ha så dåligt samvete
Användarens profilbild
Av Catti36
Tänk på att du kan ha den tills bebisen väger 25 kilo. Det är ganska länge det.... Det blir mkt valuta för de där 1500 kronorna. Jag köpte min Beco för bara några veckor sedan och önskar verkligen att jag haft den redan då min heffaklump var en liten bebis istället för att skaffa den först nu när han är en stadig bit på 6 månader och 9 kilo. Fast vi sjalade mest när han var en liten bebis. Nu när det är så varmt är Becon bättre, tycker jag.
Du kommer bli nöjd! Och så låter du sambon använda den också, min sambo gillar sele stenhårt.
Av Maroschka
Ok ok gud vad ni tjatar :roll: :roll:
Jag behåller den väl då! :D :wink: :wink:
Av Aelia
Maroschka skrev:Ok ok gud vad ni tjatar :roll: :roll:
Jag behåller den väl då! :D :wink: :wink:

:vågen: :vågen: :vågen:
Av Maroschka
Idag fick jag hem becon bytterfly.
Ska hennes ben alltså vara innanför eller utanför? Hon kanske är för liten att ha dom utanför? (6 veckor)
Användarens profilbild
Av diddeldi
Maroschka skrev:Idag fick jag hem becon bytterfly.
Ska hennes ben alltså vara innanför eller utanför? Hon kanske är för liten att ha dom utanför? (6 veckor)
innanför skulle jag satsa på, tills hon börjar trycka ifrån med benen och försöka ställa sig upp, då kan du ta ut dem.
Användarens profilbild
Av Ingrid
Det beror lite på hur lång hon är också tycker jag, och lite vad hon tycker själv. Jag brukar försöka pilla ut fötterna på bebisar, så de sitter utanpå midjebältet, sedan brukar resten av benen vara kvar inne i selen om benen inte är så långa än. Protesterar hon, är det bäst att ha dem innanför. Annars sitter de ganska bra med fötterna utanför. För du har henne i bebisinsatsen antar jag?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?