Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zmurfan
Gjorde ett inköp av blå Lenda på Ikea i Birsta när vi stannade där.
Köpte även en bit av ett tyg som hette Belinda. Det var färgglada CD-skivor på det.

(Bilder kommer)

Av Lenda så har det blivit en 5-meters långsjal med 2 hjärtan av wellen röd som mittmarkering och sneddade ändar.

Det ska även bli en onbag av Lenda (yttertyg) + Belinda (fodertyg).

Jag funderar även på vad mer jag kan göra med tyget. Har massa ideer och tankar. Ska bara se om det går att verkställa dem med.
Användarens profilbild
Av Pilotta
Åååhh visst är det blå Lenda tyget superfint, är det skönt som långsjal?
Är det kanske tom jämförbart med tex en hoppediz?
Användarens profilbild
Av zmurfan
Pilotta skrev:Åååhh visst är det blå Lenda tyget superfint, är det skönt som långsjal?
Är det kanske tom jämförbart med tex en hoppediz?
Det ÄR superfint!! Hur det är som långsjal vet jag inte ännu. Jag hoppas på att få prova det lite grann imorgon.

Hur den är i jämförelse med Hoppediz vet jag inte. Det får någon som har båda uttala sig om.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Blå Lenda långsjal med Wellen-applikationer, det är sneddade ändar på den.
Bild

Nålar remmarna till onbag
Bild

Onbag färdig, bild så man ser inuti
Bild

Onbag färdig och locket stängt
Bild

Det är svårt att fota sig själv så man ser hur väskan hänger på en.
Bild

Japanese knot-bag
Jag använde Belinda till yttertyg, ett orange ikeatyg till foder samt Lenda till bottenplattor.
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av ylvut
snyggt!! Knot bagen var smart. Har inte sett den tidigare.
Användarens profilbild
Av Elflin
Trådkapar lite och säger att lenda funkar bra som långsjal, har burit i det i ett par månader. Maken som är den enda som burit i vår nya hoppediz orginal säger att den avlastar lite bättre men skillnaden är inte så stor.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Pilotta skrev:Bra jobbat! :tumsup:
Visst var det svårt att göra en onbag? Din blev jättefin :D
Onbagen var inte så jättekrånglig tycker jag. Iaf inte att sy ihop. Det som var krångligt var att justera måtten så att de inte blev för stora. Nu har jag minskat måtten ganska rejält på min onbag. Den blev liten och bra och rymmer ändå ganska mycket.

Elflin: Jag fick provbära Oscar i Lendasjalen ikväll. Och både han och jag tyckte den var mysig.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Sydde en till knotbag till en som fyller år imorgon av blå Lenda och en del av ett par orangea fiskarbyxor (köpta på sjalbarn för ett bra tag sen)

Sydde även en tygkasse och 2 smyckespåsar. Ena smyckespåsen är till bytet här på sjalbarn. Måste ju lägga mitt smycke i något. :)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?