Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimina
jag är sugen på att färga min olivgås till typ brun... har nån testat det? eller tror ni det är möjligt? har sett så många fina omfärgade sjalar nu att jag blir sugen på att testa, för jag skulle verkligen vilja ha en brun gås :)

kan man ta den färg man vill ha på paketet eller ska man tänka på att ta en ljusare eller mörkare nyans tro?
Användarens profilbild
Av mian
:shock:

Nej - inte färga den fina oliva gåsen. Sälj och köp en ny brun :this:

*saknar min olivgås*

Fast vill man väldigt gärna så tror jag brunt går alldeles utmärkt att färga olivgrönt med :wink:
Användarens profilbild
Av milimina
SQ skrev:Har du tröttnat köper jag gärna tillbaks den. Svårt att få tag på en så lång. :D Och med tanke på det borde väl den gå att färga brun. Frågan är bara, hur? Behöver du den längden så sälj inte råder jag dig till.
:lol:

nä, tröttnat har jag inte, och jag hade span på en i säljes som är något kortare (den är liiite lång, oliven :roll: ) och funderade på att ha två. sen kom jag på att jag kan ju faktiskt färga den...

men nu blir jag velig. :oops: kanske enklare att bara köpa en brun ändå? och då kan du gärna få köpa tillbaka oliven :wink: för mer än en lågnsjal tror jag inte jag kommer använda, jag gillar ju min ergo jag 8)
Användarens profilbild
Av milimina
jag har köpt mej en brun nu :lol: och oliven kommer ut på säljes typ närsomhelst, om nån är inresserad 8)

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?