Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Idag var vi till goda vänner och spelade lite kubb. Trötta lilla Tella hade tidigare åkt Granat på magen, men jag tyckte inte riktigt min Kubb-talang kom till sin rätt då ;) så jag knöt upp henne i en ryggsäck (för första gången korsade jag fram) och hon somnade som en liten stock! Jag är så glad att jag fick till ett bra ryggknyt också - inte direkt vanligt!

Underbart!!
:loving:
Användarens profilbild
Av Siania
Skönt! :D
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Grattis, får man säga så? Det känns nästan som lite av nirvana när man får till en riktigt bra ryggsäck, och så somnar lillskrutten där :loving:
Användarens profilbild
Av zero.sara
:vågen: Vad roligt att det funkade så bra och att hon blev så nöjd
Användarens profilbild
Av Pilotta
Grattis :D
Visst är det lite larvigt :roll: , men man blir fantastiskt glad första gången sånt inträffar :D
Användarens profilbild
Av mari_tres
:loving: Och det är ju så myyysigt!! :heart:
Användarens profilbild
Av Pallas
Ryggknyt regerar! Fast jag brukar göra ett bakvänt omslutet kryss om jag skall bära länge, fast med mofidieringen att jag knyter "hängslena" framme på bröstet. Tycker det avlastar bättre och blir stadigare.

Vad kul att du fick till det! Jag övade mycket i sängen, och när jag väl fått kläm på det bar jag nästan bara på ryggen.
Användarens profilbild
Av MilanE
Pallas skrev:Fast jag brukar göra ett bakvänt omslutet kryss om jag skall bära länge, fast med mofidieringen att jag knyter "hängslena" framme på bröstet. Tycker det avlastar bättre och blir stadigare.
?? Hur gör man då? Jag har fortfarande inte fått till omslutet på ryggen fast vi tränat ganska mkt - men det kommer väl!
Användarens profilbild
Av Pallas
Nolina skrev: Oj, har jag missat något! Har ni flyttat till Sverige? När hände det? :shock:
Japp, vi har bott här 1½ år nu. Jag saknar klimatet i CA och trivs bra nu när det är över 30 grader! :lol:
Användarens profilbild
Av Pallas
MilanE skrev: ?? Hur gör man då? Jag har fortfarande inte fått till omslutet på ryggen fast vi tränat ganska mkt - men det kommer väl!
Hur ska jag förklara... Hmm... Jag slänger upp barnet på ryggen och lägger sjalen över ryggen. Sen drar jag fram sjaländarna och knyter dem med enkelknut ovanför brösten innan jag lägger dem över axlarna och korsar bakom barnets rygg. Knyter höftändarna fram eller bak beroende på sjalens längd. Helst vill jag ha knuten på magen, tycker det ger extra stöd med ett extra varv runt höfterna.

Har iofs bara gjort detta med trikåsjal, jag vet inte om det funkar lika bra med en vävd. Får snart prova. Det kan vara bra med hjälp att sprida ut sjaländarna över barnets rygg, men jag tyckte att det funkade bra med lite träning.

If you’ve been diving deep into Helldivers 2[…]

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?