Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smedsboemma
Allt det här stämmer för mig också: (citerar Mist)

"Jag visste det så fort jag öppnade asken" (...nåja tygkuvertet), "jag behövde inte ens prova den för att veta! Och sen, när jag vek ut den... så tunn! Så mjuk och så underbart följsam! Den lydde min minsta vink coh första knytningen blev perfekt! Knyten över bröstet kändes inte ens och avlastade som få! Sval och värmade på samma gång. Oj oj oj, den här kommer vårdas ömt" (....)"Och nu kommer det bli lätt att rensa ut balnd de andra, även om jag inte kommer sälja alla såklart."

Jag hade precis tänkt logga in och skriva så om min nya sjal, just idag, men så hittade jag Mists inlägg och det passar precis in på vad jag ville säga!
Fast jag har inte köpt en didymos, utan en...

:heart:
...Zara! Den är helt fantastisk. Tidigare har jag älskat min didymos Wellen, men den här har samma bra egenskaper PLUS att det är mjukare och tunnare. Perfekt helt enkelt! Det känns inte som om jag vill bära med någon annan nu.
:loving:
Av Abunai
Åh, det låter underbart! Vad blev det för färg? :)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Grattis till nya sjalen! Vilken färg blev det?
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Det blev en svart/vit original som jag har tänkt att färga så småningom. Men den är så jättefin som den är, så vi får se hur det blir med färgningen. :D
Just nu sitter lillan på ryggen och tittar över axeln. Hon gillar den!
Användarens profilbild
Av mari_tres
Blir ju inte mindre sugen på en Zara nu, precis... :lol: :twisted:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?