Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Abunai
Visst är det meningen att man ska kunna använda butterfly-modellen utan att stoppa in barnet i insatsen först - eller? För när jag gjorde det tycker jag inte alls att det ser bra ut, eller känns speciellt bra. :hmm:
Användarens profilbild
Av zero.sara
I butterfly ska väl barnet alltid sitta i en insats?
Användarens profilbild
Av mammahappy
zero.sara skrev:I butterfly ska väl barnet alltid sitta i en insats?
:iagree:
Av Abunai
mammahappy skrev:
zero.sara skrev:I butterfly ska väl barnet alltid sitta i en insats?
:iagree:
så det går inte att använda den utan att sätta in barnet först?
Användarens profilbild
Av Scilla
Nä, det verkar inte bättre. Jag tycker att min är hopplöst krånglig och knycker makens 4th gen istället. Den (butterfly) är väl bra om man tycker att det är svårt att få upp barnet på ryggen, men tycker man det är busenkelt blir det ju bara tusen gånger jobbigare med butterfly...
Av Abunai
Scilla skrev:Nä, det verkar inte bättre. Jag tycker att min är hopplöst krånglig och knycker makens 4th gen istället. Den (butterfly) är väl bra om man tycker att det är svårt att få upp barnet på ryggen, men tycker man det är busenkelt blir det ju bara tusen gånger jobbigare med butterfly...
Tja, inte tusen gånger. :lol: Men det känns ju rätt onödigt. Jaja, det var väl synd. Då får man fortsätta krångla. :roll:
Användarens profilbild
Av Scilla
Abunai skrev:Tja, inte tusen gånger. :lol: Men det känns ju rätt onödigt. Jaja, det var väl synd. Då får man fortsätta krångla. :roll:
Jodå, lyssna här :this: Om man sätter jobbigheten för att sätta barnet på ryggen utan butterfly = 0, då är varje annat alternativ som överstiger 0 oändligt många gånger jobbigare (enkel och logisk matematik :floet2: ) så "tusen gånger jobbigare" var bara en ungefärlig uppskattning.

Barnet ifråga som måste liksom läggas ned på sängen och grejas med först tycker också det är jobbigare än att bara svingas direkt upp på ryggen :roll:

(Jag är lite irro på min butterfly, det kanske märks? :twisted: )
Av Abunai
Scilla skrev:
Abunai skrev:Tja, inte tusen gånger. :lol: Men det känns ju rätt onödigt. Jaja, det var väl synd. Då får man fortsätta krångla. :roll:
Jodå, lyssna här :this: Om man sätter jobbigheten för att sätta barnet på ryggen utan butterfly = 0, då är varje annat alternativ som överstiger 0 oändligt många gånger jobbigare (enkel och logisk matematik :floet2: ) så "tusen gånger jobbigare" var bara en ungefärlig uppskattning.

Barnet ifråga som måste liksom läggas ned på sängen och grejas med först tycker också det är jobbigare än att bara svingas direkt upp på ryggen :roll:

:lol: jag förstår din irritation. men du kan också, för att göra det ännu krångligare, först sätta på dig becon på magen, och sedan sätta i barnet för att sen svinga det runt. Då slipper man lägga ner det i alla fall. (men min pojk står upp, så det är inte så jobbigt)
Användarens profilbild
Av soffan
Scilla skrev:

:this: Såhär är det 0 gånger vadsomhelst är 0 så enkel matematik *nehedu* :lol: :roll:
Men alltså jag fattar överhuvudtaget inte hur sjutton jag ska få upp L på rygen i butterflyen :hmm: han ramlar ju liksom brevid när man ska ta på sig den och jag blir as rädd. Men den är ju grymmeskön att bära i så jag skulle ju önska att det funkade.

Jag hade L utan insatsen i butterflyen och tyckte att det funkade kanon dock inte lika skönt att bära då.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Jag har minsann använt min butterfly utan att stoppa Sonja i någon krånglig ficka... ;)
Fast det är bökigare än på 4:th..
Av Ponyo
Jag har både 4th gen och butterfly, och jag tycker att de är jämbördiga i enkelhet att svinga upp på ryggen. Men Butterfly vinner alla kategorier i bärkomfort.

När jag ska bära på ryggen så sätter jag på selen på magen, och sätter i V som jag gjorde när han hade trikåsjal. (lägger upp honom på ena axeln, trär i benet, över på andra axeln, trär i andra benet, knäpper, och svingar runt honom)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?