Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
#145502
Bissa skrev:Sidenringsjal! :tumup:
JÄPP!
Eller en festlig Mei Tai!
Användarens profilbild
Av knutis
#145508
Bissa skrev:Sidenringsjal! :tumup:

hmm... men då måste jag lägga massa pengar, och sen kommer jag kanske typ ite använda den någe mer... :?
Går det att hyra billigt?
Användarens profilbild
Av Anso
#145511
knutis skrev:
Bissa skrev:Sidenringsjal! :tumup:

hmm... men då måste jag lägga massa pengar, och sen kommer jag kanske typ ite använda den någe mer... :?
Går det att hyra billigt?
Babydesign har hyrt ut tidigare och öven Stjärnbarn, hör med dem!
Användarens profilbild
Av _hanna_
#145572
knutis skrev:
Bissa skrev:Sidenringsjal! :tumup:

hmm... men då måste jag lägga massa pengar, och sen kommer jag kanske typ ite använda den någe mer... :?
Går det att hyra billigt?
Typ här kanske: http://www.stjarnbarn.se/festsjal.htm :lol:
Användarens profilbild
Av mica
#145673
Den mörka sjalen går i guld och svart och är mycket festlig.
Användarens profilbild
Av knutis
#145707
mica skrev:Den mörka sjalen går i guld och svart och är mycket festlig.
Ja, jag såg den och funderar allvarligt på om det kunde vara en idé. Jag har ju inte burit i ringsjal, men det kan ju inte vara större skillnad än bärpåse. Frågan är om inte svansen är ivägen...ja, ja det är ju bara för en kväll.. :wink:

Tack för tipsen!
Användarens profilbild
Av mica
#145914
Jag har bild på den i Fotografi-tråden. Från nyår. Det är rätt lång svans man jag tyckte inte den var i vägen.
Användarens profilbild
Av Miamamman
#146296
SQ skrev:Stjäl tråden lite.

Men om man inte gillar ringsjal eller bärpåse , vad väljer man då. Jag har fortfarande väldigt ont i höger sida av magen efter mitt senaste snitt och kan bara bära väldigt kort i ringsjal och bärpåse.

Kram

/SQ
En snygg vävd sjal med fransar. Dubbel-x för ett slite störöe barn och om det är en pyttis så tryggvagga, det ser snyggt ut och belastar inte bara axeln.

Det viktigaste är att det är värt j[…]

Jag har hunnit testa mina vantar nu och eftersom[…]

Annars, som när jag gör Hønsestri[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?